banner

Monday, September 2, 2013

7 Cara untuk mengoptimumkan peminat Facebook anda halaman SEO sekarang

7 Cara untuk mengoptimumkan peminat Facebook anda halaman SEO sekarang

1. Pilih nama yang terbaik untuk laman peminat Facebook anda

Ini mungkin bunyi seperti tidak brainer . Walau bagaimanapun , ia adalah langkah yang paling asas apabila ia datang untuk mengoptimumkan jenama anda di Facebook, dan juga yang paling penting.

Sentiasa ada keinginan untuk barangan nama laman peminat anda dengan tan kata kunci, seperti " Bakeri Bob - Muffins , Bagels , Cookies, Roti - . Catering & Events" Dalam kenyataannya, mempunyai nama seperti ini boleh menjejaskan kadar pertumbuhan virus anda di dalam Facebook. Jika anda kelihatan terlalu spammy , peminat anda akan menjadi kurang cenderung untuk melibatkan diri dengan halaman anda , apatah lagi bahagian tiang dan kemas kini dengan rakan-rakan mereka. Malah , orang ramai juga boleh menyembunyikan maklumat anda daripada berita mereka - bayangkan seram!

Jangan terlalu generik sama ada , walaupun. Niat Facebook di sebalik laman kipas adalah bahawa mereka mewakili perniagaan yang sebenar , jenama, personaliti, dan lain-lain Dengan memilih sesuatu yang terlalu generik, seperti Perjalanan , Sukan, Memancing, dan lain-lain , anda menghadapi risiko Facebook menutup keupayaan anda untuk menghantar kemas kini dan mencapai kepada peminat baru.

Tips: Perkataan pertama dalam tajuk laman peminat anda diberikan berat badan yang paling (kepentingan ) oleh Google.

2. Buat peminat adat halaman kesombongan URL

Selepas laman peminat anda mempunyai 25 Likes , Facebook memberikan anda, anda keupayaan untuk mencipta URL yang unik (atau nama pengguna seperti Facebook memanggil mereka ) untuk halaman. Kerana URL adalah sangat diberatkan oleh enjin carian, ia adalah penting bahawa URL laman peminat anda mencerminkan satu aspek perniagaan anda.

Jika , oleh beberapa ketidakjajaran dalam bintang-bintang, anda mendapati bahawa laman peminat lain telah mendakwa nama perniagaan anda sudah, pastikan anda termasuk apa yang perniagaan anda adalah kira-kira dalam URL.

Anda boleh lihat beberapa nama yang berbeza pilihan Facebook menawarkan sebelum memilih salah satu anda untuk laman peminat anda.

3. Menggunakan kata kunci di lokasi strategik di laman peminat anda

Sama seperti laman web tradisional, pengoptimuman kata kunci adalah bentuk yang paling asas di tapak SEO. Bahagian yang paling penting untuk memberi perhatian kepada adalah Mengenai seksyen , Misi, dan Syarikat Penerangan , kerana kawasan-kawasan ini sebenarnya ditarik dari laman peminat anda sebagai elemen SEO.

Berikut adalah satu contoh bagaimana enjin carian akan indeks halaman anda:

SEO Title = nama laman peminat anda
Meta Description = Fan nama halaman + Mengenai bahagian halaman anda
H1 = nama laman peminat anda
Untuk mengoptimumkan halaman anda untuk carian tempatan, ia adalah sangat penting untuk memasukkan Alamat anda , Bandar, Negeri, dan Zip. Untuk carian yang berkaitan dengan produk, Company Overview , Misi, dan Produk bidang perlu diisi dengan maklumat yang sesuai anda.

Tips: Sama seperti data meta laman web anda, anda mungkin mahu mempertimbangkan menggunakan ringkas, 140 - Penerangan watak untuk laman peminat anda supaya memaparkan seluruh mesej anda di coretan enjin carian.

4. Termasuk nombor telefon dan alamat

Seperti yang mengejutkan kerana ia berbunyi, terdapat jumlah yang baik daripada perniagaan di luar sana yang tidak termasuk jenis ini maklumat mengenai laman peminat mereka. Sebagai majoriti jualan anda mungkin dari trafik dalam talian , ia boleh kelihatan tidak begitu penting untuk anda termasuk. Tetapi ingat, mengindeks jenama anda untuk hasil carian tempatan adalah penting untuk mengembangkan laman peminat Facebook anda.

Di samping itu, Google meletakkan kepentingan yang lebih tinggi di muka surat dengan maklumat tertentu seperti nombor telefon perniagaan anda dan alamat. Jadi , laman yang termasuk jenis ini data dengan berkesan boleh meningkatkan keseluruhan SEO jenama anda .

5. Backlink ke laman peminat anda di saluran yang sedia ada

Pautan lebih masuk ke halaman anda , halaman lebih berwibawa anda mengikut Google, dan anda akan berada di kedudukan yang lebih tinggi. Itulah sebabnya ia adalah sangat penting untuk blogger apabila mereka mempunyai kandungan mereka dikaitkan dengan laman web , lain, dan lain-lain

Ini prinsip yang sama digunakan untuk laman peminat Facebook anda. Jadi , di mana ia adalah sesuai, termasuk pautan ke laman peminat anda dari saluran digital anda yang lain, seperti laman web anda, blog, dan profil Twitter.
6. Optimalkan Facebook kipas update status halaman

Apabila menyiarkan kemaskini kepada dinding Facebook anda, ingatlah bahawa yang pertama 18 watak-watak pos Facebook menjadi Penerangan meta . Jadi , mengambil kesempatan daripada pilihan apabila Facebook menggesa anda untuk "Tulis sesuatu ... " sejak teks yang akan dipertimbangkan tajuk SEO untuk kemas kini itu. Termasuk pautan terus ke laman web perniagaan kecil anda dalam kemas kini anda juga merupakan amalan yang baik untuk diikuti.



Tips: Sama seperti nama laman peminat anda , Google meletakkan kepentingan yang lebih tinggi pada perkataan pertama update anda, jadi anda mungkin mahu mempertimbangkan membuat bahawa kata kunci.
7. SEO untuk Facebook Notes

Facebook Notes adalah sesuatu yang sangat kurang digunakan . Apabila digunakan dengan betul , Facebook Notes boleh menyediakan laman peminat anda dengan cara yang berkesan untuk meningkatkan SEO anda secara keseluruhan. Unsur-unsur SEO ditarik dari Facebook Notes adalah:

SEO Title = tajuk nota anda
Data meta = nama laman peminat anda menulis nota bertajuk, tajuk nota anda

Facebook Notes memberikan laman anda keupayaan untuk mencipta pelbagai " halaman" di bawah laman peminat utama. Nota adalah juga cara yang baik untuk mengembangkan tawaran istimewa atau peristiwa-peristiwa yang perniagaan anda akan menjadi tuan rumah dan mereka telah diindeks dalam enjin carian.

Bottom line Facebook kipas halaman SEO

Jangan lupa bahawa matlamat menyeluruh daripada Facebook SEO ini menambah nilai jenama anda secara keseluruhan. Ia adalah penting untuk memberi perhatian kepada perbandingan antara trafik mentah dan tahap penglibatan.

Semasa menggunakan kaedah di atas boleh membantu meningkatkan ranking SERP anda, bahagian yang paling penting adalah bahawa ia bertepatan dengan produk yang hebat dan penglibatan luar biasa untuk berkembang berikut anda.

No comments:

Post a Comment