banner

Thursday, September 5, 2013

Niche Yang Sentiasa Kuat Walaupun di Zaman Kemelesetan Ekonomi


Anda BOLEH hidup sebagai sekutu dalam masa yang sukar ekonomi ...

Dengan tenggelam dolar AS ke paras terendah baru , minyak dan emas mencapai tahap yang baru, dan kedua-dua makanan dan petrol harga meningkat dengan cepat : CEO korporat , media dan pegawai-pegawai kerajaan akhirnya mengakui apa yang berjuta-juta telah melihat akan datang untuk tahun - ekonomi Amerika Syarikat adalah dalam masalah BESAR - dan masa depan kelihatan suram.

Pada masa-masa kewangan yang tidak menentu, orang tanpa pekerjaan tidak membelanjakan wang , manakala orang-orang yang mempunyai pekerjaan yang cenderung untuk mengurangkan perbelanjaan budi bicara, menangguhkan pembelian yang lebih besar atau memendekkan senarai membeli percutian mereka - yang tidak bunyi seperti prospek yang gembira bagi orang-orang kita yang mahu menjual kepada mereka.

Walau bagaimanapun, terdapat banyak cara untuk terus hidup dan malah berkembang pesat semasa kemelesetan dan kepelbagaian biasanya kunci pertama untuk kemakmuran yang berterusan. Nasib baik untuk pemasar affiliate yang paling, membuat lompatan dari mempromosikan barangan mewah untuk produk ' kemelesetan- bukti' bahawa pengguna menggunakan tanpa mengira status ekonomi mereka atau tahap pendapatan adalah agak mudah. Kita boleh menambah produk baru untuk campuran semasa kami atau mula mengepam keluar kandungan pada domain baru , menyertai beberapa program affiliate, jalan sehingga pemasaran dan berada dalam perniagaan baru dalam usaha yang singkat.

Jadi, jika komisen anda dari penjualan kereta , berlian dan kot bulu telah jatuh kira -an, di sini adalah beberapa produk kemelesetan -bukti dan perkhidmatan cadangan untuk pertimbangan anda.

Cari kerja

Walaupun pasaran pekerjaan adalah kekal , dalam ekonomi yang sukar, penggabungan, pengambilalihan dan pemberhentian semua tidak dapat dielakkan membawa kepada pencari kerja lebih. Menunjukkan pengunjung anda ke laman web kerjaya seperti Monster.com di mana mereka akan mendapati berjuta-juta kerja penyiaran bersama-sama dengan nasihat kerjaya umum dan membantu untuk bersedia untuk temuduga. Monster.com membayar satu dolar bagi setiap resume baru diposkan dan 50 sen untuk setiap akaun baru Monster saya buat.

Resume Perkhidmatan Penyediaan

Seperti yang ramai pengunjung kerja -seeking anda akan mendapati sukar untuk mendapatkan satu temu bual kerana mereka tidak mempunyai pengalaman atau resume mereka out-of- tarikh , anda juga perlu memberitahu mereka bagaimana mereka akan mendapat manfaat dengan menggunakan perkhidmatan untuk memantapkan mereka semula. Sesetengah perkhidmatan, seperti Employment911.com , mempunyai tawaran pasaran khusus seperti resume peralihan tentera, khusus yang CEO Frederic Thom laporan ini ditandai dengan peningkatan mendadak pada bulan Februari. Employment911.com membayar komisen sebanyak 12.5 % kepada 25% dan resume mereka menulis harga pakej teratas di $ 357,90 untuk jawatan peringkat eksekutif . ResumeEdge.com , yang membayar 12% dan kuasa resume perkhidmatan The Wall Street Journal , Yahoo! HotJobs , dan Tentera Udara AS menulis adalah satu lagi pilihan untuk dipertimbangkan.

Pendidikan

Apabila, selepas semua berhenti telah ditarik dan mencari pekerjaan masih gagal untuk menyorot keluar, orang ramai yang memilih untuk tinggal di sekolah atau kembali ke sekolah untuk memantapkan pendidikan mereka dan peluang seterusnya untuk mencari pekerjaan. Syarikat-syarikat dengan program affiliate dalam bidang pendidikan termasuk orang-orang yang membantu dengan kolej dan universiti penempatan serta mencari biasiswa , yang menyediakan bantuan secara langsung kepada pelajar-pelajar dengan pembiayaan pendidikan kolej. Latihan dalam talian untuk meningkatkan kemahiran asas komputer atau mereka yang menjurus ke arah pensijilan teknikal seperti Microsoft, Oracle, Cisco dan Novell seperti yang ditawarkan melalui TechnieCert.com ( Shareasale ) menjadi semakin popular. Anda juga boleh mempertimbangkan untuk mempromosikan program bahasa pembelajaran seperti Rosetta Stone ( boleh didapati melalui CJ) bagi orang-orang pengunjung yang membuat keputusan untuk lari dari negara itu untuk mencari prospek ekonomi yang lebih cerah .

Peluang Perniagaan

Walaupun tidak pernah ada apa-apa kekurangan dari orang-orang yang mencari peluang perniagaan, kadar pengangguran yang semakin meningkat menjadikan pasaran ini lebih berpotensi menguntungkan , terutama bagi mereka yang telah mempunyai kejayaan perniagaan dan boleh mengajar orang lain bagaimana perniagaan dilakukan. Selain menjual produk maklumat pengajaran dalam bentuk ebook, podcast, webinars dan persidangan untuk usahawan baru; sekutu boleh membuat bank menggalakkan produktiviti dan alat pemasaran serta bekalan pejabat. Hampir setiap perniagaan memerlukan kad perniagaan dan PsPrint , seorang pedagang CJ yang membayar 15% komisen, telah mengejutkan 3 bulan EPC daripada $ 521,15 . Apabila mereka akhirnya perlu memasukkan , anda boleh mempromosikan incorporators Amerika $ 299,00 pakej pemerbadanan komisen kemas 34%.

Penyediaan dan Filing Cukai Perkhidmatan

Kelembapan ekonomi atau tidak, lelaki cukai datang sekali setahun dan membantu pengunjung anda mencari wang perbelanjaan tambahan melalui potongan boleh menjadi sangat lumayan . Dengan lebih 138 juta pembayar cukai bersedia untuk memfailkan cukai mereka dalam talian tahun ini, pakar-pakar industri menjangkakan 2008 untuk menjadi tahun yang paling popular untuk memfailkan persekutuan talian cukai pendapatan ... cukai sehingga musim 2009. Beberapa IRS peniaga yang diberi kuasa boleh didapati di Suruhanjaya Junction, termasuk TurboTax , H & R Block dan QuickTax , yang kedua yang membayar komisen sebanyak 30% untuk semua produk mereka , termasuk cukai perkhidmatan penyediaan premium yang kos $ 69,95 .

Penjagaan Kesihatan

Dalam ketiadaan perundangan penjagaan kesihatan sejagat , orang yang baru sahaja kehilangan pelan kesihatan majikan yang ditaja mereka akan perlu membeli insurans kesihatan manakala mereka tidak mempunyai syarat-syarat yang sedia ada dan masih layak . Apabila anda bekerjasama dengan pembekal insurans yang mempunyai hubungan yang ditubuhkan dengan lebih 160 syarikat penerbangan insurans kesihatan , anda akan mendapat $ 40,00 untuk setiap permohonan insurans kesihatan dikemukakan untuk individu atau keluarga. Assurant Kesihatan membayar sehingga $ 78,00 per arahan dan kedua-dua peniaga Junction Suruhanjaya mempunyai cookies 120 hari .

Belanjawan dan Pengurangan Hutang

Membantu orang mengurangkan atau menyatukan beban hutang mereka dan menyimpan wang sentiasa dihargai dan hal perkara berkaitan dengan hampir mana-mana khusus di mana anda sedang bekerja . Bekerjasama dengan peniaga yang menawarkan kad kredit yang dijamin , perkhidmatan penyatuan hutang dan membantu dengan foreclosures dan mempertimbangkan menukar newsletter mingguan anda ke ' Tips Penjimatan Wang ' harian atau ' Kupon dan Tawaran ' siaran untuk mendapatkan trafik tambahan dan penjenamaan untuk laman web anda. Mempertimbangkan untuk mempromosikan Leo Quinn "Bagaimana Sendiri Paycheck Anda Lagi ".

Hiburan dan Maksiat

Walaupun bijak menghapuskan perbelanjaan remeh dalam masa yang sukar , mereka yang kurang berdisiplin cenderung untuk mendapatkan lebih melarikan diri dari realiti melalui pelbagai bentuk hiburan. Jadi, jika anda telah pernah cenderung untuk pergi laluan lucah , kini mungkin masa. Jika itu tidak memegang rayuan untuk anda, cuba menambah sukan , konsert dan tiket teater kepada campuran anda. Netflix ( Linkshare ) membayar $ 9.00 setiap pelanggan bagi setiap pelanggan baru yang mendaftar untuk Percubaan PERCUMA.

Walaupun perkara-perkara yang dicadangkan di atas tidak mewakili senarai lengkap produk dan perkhidmatan kalis kemelesetan , ia perlu mendapatkan anda berfikir tentang pilihan yang sekurang-kurangnya akan memastikan perniagaan affiliate anda menguntungkan semasa kemelesetan ekonomi.

Secara ringkasnya, mengabaikan penggerak azab dan kesuraman. Selalu ada cara untuk berkembang maju pada masa-masa sukar , jika anda peka dan pantas. Pilih untuk melihat peluang dan keuntungan di mana orang lain hanya melihat potensi untuk kerugian dan kegagalan dan menggunakan kemelesetan sebagai alasan yang menarik untuk mempelbagaikan dan mengembangkan perniagaan affiliate anda.

No comments:

Post a Comment