banner

Wednesday, March 6, 2013

QuestNet - Ustaz Hindu Mengajar Bebudak Hingusan Buat Scam

QuestNet - Ustaz Hindu Mengajar Bebudak Hingusan Buat Scam



Kalau aku celoteh pum pang pum pang maki hamun meleis scammers penganut MLM/SP, sure ada orang yang tak setuju dan mesti ada yang cakap aku buat-buat fakta-fakta (uik! fakta boleh dibuat-buat ka?)... sedangkan apa-apa yang aku bentangkan kat blog neh, semuanya aku dah research dan fahami dulu, baru aku post. Ramai meleis yang butthurt kritik keje aku, tapi takde sekor yang pernah buktikan apa yang aku tulis ada yang tak benar. Semua yang sakit tersontot tu mesti pertikaikan benda lain, macam-macam akan keluar - except isu pokok tentang sesuatu scam yang aku terangkan. Except fakta yang menyatakan bahawa industri MLM itu adalah industri SCAM dan haram-laknat.. sebijon macam makan daging-panggang-ayam-kaki-empat-idung-pesek.

Okeh! Aku tak payah tulis panjang-panjang - sebab kalau ada korang yang rajin nak mendalami bagaimana scam QNet ini dilakukan oleh si talibarut hindu, ko akan perlukan masa yang panjang untuk tengok video di bawah ni semua, sekaligus menilai sendiri bagaimana seorang Ustaz Hindu menerangkan secara terperinci bagaimana skim piramid QuestNet dilakukan... step by step.

Thank you Ezaman for this leg-work.

video












Apa susah-susah nak belajar tinggi-tinggi beb? Ustaz Hindu cakap... "what for boy?". Apa susah-susah nak kesahkan kualiti produk atau harga produk atau scam produk... who the hell cares? The trick is: cari aje downline bebanyak (macam si ustaz) - buat aje skim piramid QuestNet neh, kelentong aje umat meleis yang ada. Sure boleh beli 5-Series, Merc S-Class... sure boleh jadi kaya-raya - macam ustaz al-hindu fucking dumbshit. I kid you not man! Ingat satu benda beb, contoh produk yang nak dijual kepada meleis yang dungupiang di luar sana, adalah kejadah neh...


Aidid Mu'addib never play-play one brader...

No comments:

Post a Comment