banner

Wednesday, March 6, 2013

Air Mizam - Meh Bunuh Diri Minum Air Bahalol Meh!

Air Mizam - Meh Bunuh Diri Minum Air Bahalol Meh!




(Adakah Anda, Ibu-Bapa Anda, Keluarga Anda, Saudara-Mara Anda Mengalami Masalah Low IQ Yang Kronik, Dan Memang Cukup Suka Kena Kencing Oleh Geng-geng Berkopiah Yang Suka Menggunakan Sentimen Agama Untuk Buat Duit Macam Cipan Lahanat Dan Ada Penyakit-Penyakit Seperti Berikut?)


InsyaAllah... kalau Allah izinkan, syarikat 100% muslim ni sure boleh buat duit macam dajjal wang-ringgit di atas kebangangan sesetengah umat Islam yang cukup senang kena kelentong - sebab kualiti kebahlolan air magik yang syarikat ini pasarkan ini memang tiada tolok-bandingnya di mana-mana sahaja di dunia ni... hanya orang Melayu-dungu aje boleh terima produk sebegini beb.


Kami memang tiada segan-silu dalam menggunakan sentimen-sentimen agama seperti menggunakan hadith-hadith dan ayat-ayat bahasa meleis yang berbau alim-alim gitu. Janji gua pakai kopiah, janji duit masuk... apa gua kesah?



YA!!! Jangan lupa baca bismillah, istighfar dan selawat... baca al-Fatihah, ayat Qursi, ayat Qul... kasi tiup-tiup sesedap rasa, dan usap-usap kat bontot....
Aaaaaahh! Wadeheeeeey?
Dapatkan segera... bak sini RM35!
RM35 untuk air longkang 50 ml? 50 MILILITER?
WADEFAAAAAK YU DAMFAAAAAK?

JANGAN LUPA TESTIMONI MERAPU.... YEAY!
(Breaking the law! Breaking the law! - Judas Priest)



OK... Let's Get Serious. SERIOUS NI BEB!


Cesium, Francium, Radium, Actinium, Thorium, Proctactinium, Uranium, Neptunium, Iridium, Polonium dan Plutonium - ALL RADIOACTIVE MATERIAL.

Memang bangang la kalau dalam air magik tu ada logam tu semua - udah gilo bobonar ekau jang? Dah suicidal ya amat ke dol? Mahu kasi anak-bini sedara-mara minum air yang ada logam dan sebatian yang radioaktif? Korang pernah dengar ACUTE RADIATION SYNDROME? Atau yang dipanggil sebagai radiation poisoning, radiation sickness atau radiation toxicity? ACUTE tu maknanya ia berlaku serta-merta dan kesan kepada kesihatan berlaku dengan cepat (berbanding dengan CHRONIC, yang bermakna berlaku dalam jangka-masa yang panjang dan perlahan), dan Penyakit Radiasi ACUTE dan CHRONIC boleh berlaku jika manusia terdedah atau termakan (dan terminum) bahan-bahan yang ada radioaktif. Kiranya apa yang berlaku kat Hiroshima dan Nagasaki tu adalah ACUTE RADIATION SYNDROME, sama seperti yang berlaku di Chernobyl dan yang yang berlaku baru-baru ni kat Fukushima. CHRONIC RADIATION SYNDROME pulak berlaku bertahun-tahun selepas itu (pada mereka-mereka yang "survive" di Hiroshima, Nagasaki, Chernobyl, Fukushima... yang mana akhirnya mereka yang menderita penyakit radiasi tersebut akan mati jugak, sama ada disebabkan penyakit-penyakit kerosakan organ atau yang lebih banyaknya - KANSER).

ACUTE - apa akan berlaku secara am?
1. Mual dan muntah.
2. Penurunan jumlah sel darah putih - menyebabkan senang berlaku apa-apa jangkitan.
3. Penurunan jumlah platlet - menyebabkan perdarahan.
4. Penurunan sel darah merah (anemia).
5. Sakit perut atau perdarahan dalam usus.
6. Stroke.
7. Kojol.

CHRONIC pulak macamana? (berlaku kepada mereka yang terdedah dengan bahan radioaktif dalam dos kecil tetapi dalam masa yang panjang, jadi kesannya pula selalunya berlaku perlahan dan tersembunyi).
1. Sama seperti di atas - anemia, leukopenia - low blood cells count.
2. Masalah saraf.
3. KANSER!
4. Dan banyak lagik wei!

Ada banyak bahan lain dalam senarai di atas yang tidak kurang bahayanya pada kesihatan manusia... apekebenda punya bahalol dia orang neh? Gilos dowh!

ARSENIK:
Arsenik tu antara bahan dan sebatian yang paling toksik yang diketahui dalam perubatan, di mana ianya boleh menghalang (inhibit) pyruvate dehydrogenase dalam metabolisma selular di mitokondria sel manusia - di mana ini akan menyebabkan gangguan kepada sistesis ATP dan respirasi mitokondria... whoa! Apa maknanya tu bang? Arsenik boleh menyebabkan MULTI-ORGAN FAILURE dan NECROSIS. Goal! Oh ya... arsenik juga diketahui sebagai satu bahan yang karsinogenik - ia boleh meningkatkan risiko KANKER.

MANGANESE:
1. Manganism - berlebihan penimbunan manganese dalam badan manusia akan menyebabkan sejenis penyakit saraf, di mana si pesakit akan mengalami "slow-response", keresahan, perubahan "mood" dan jadi "compulsive" - atau secara amnya - jadi macam CILANAT... bad mood tak keruan dan suka mengamuk gitu.
2. Anak-anak kecil yang berlebihan manganese dalam badan (yang kita lihat, contohnya - anak yang minum susu lembu [susu formula] mengalahkan anak lembu), anak itu akan menunjukkan tanda-tanda HYPERAKTIF... jenis budak tak dengar cakap, laju macam peluru, benak gilabab, pencurut dalam kelas.

LEAD:
Ada ka logik promote ayaq magik, gunakan PLUMBUM sebagai bahan promosi? Gilababi dol!
1. Lead itu adalah logam beracun yang akan merosakkan sistem saraf, khasnya dikalangan anak-anak kecil, dan juga boleh menyebabkan penyakit hematologi dan penyakit otak.
2. Chronic lead poisoning akan menyebabkan kerosakan buah-pinggang dan sakit perut.
3. Lead boleh masuk ikut pernafasan dan makanan - tapi kesannya sama teruk.
4. Anak yang kena lead-poisoning akan jadi teruk low IQ mengalahkan Forrest Gump.
5. Akan berlaku kelemahan di jari-jemari, tangan, lutut dan buku lali, menyebabkan si penderita lemah-longlai macam pon...
6. Mandul kepada lelaki.
7. Too high lead level - you die.

THALLIUM:
Thallium antara logam yang sangat toksik dan banyak kes toksisiti telah direkodkan di seluruh dunia. Kena kulit pun sudah cukup untuk membawa mudarat, dan thallium sangat senang larut dalam air. Thallium adalah salah satu logam yang karsinogenik - boleh kasi kanser. Sebatian thallium adalah tanpa rasa (pahit tidak, kelat pun tidak) dan ianya banyak digunakan dolu-dolu sebagai RACUN TIKUS dan satu kaedah untuk bunuh orang dengan cara muslihat... i.e. assassination. Wadefak dol?

MERCURY:
1. Mercury menyebabkan "peripheral neuropathy" - kulit rasa kebas, sakit atau terbakar.
2. Simptom: peluh berlebihan, berdebar-debar, leleh ayaq lioq, darah tinggi.
3. Petanda pada anak kecil yang terlebih telan mercury - pipi, hidung dan bibir merah menyala, hilang rambut, hilang gigi, hilang kuku, ada banyak ruam, lembik otot seluruh badan.
4. Rosak buah-pinggang (Fanconi's syndrome).
5. Insomnia, takleh mengingat dengan baik dan bad mood.
_________________________________________________

Dah lah. Malas aku nak continue...

Vanadium, Yttrium, Zirconium, Niobium, Molybdenum, Silver, Tellurium, Lanthanum, Cerium, Praseodymium, Terbium, Dysprosium, Holmium, Erbium, Ytterbium, Lutetium, Rhenium, Osmium

Setiap satu adalah logam yang toksik kepada manusia - sama ada dalam bentuk logam yang asal atau dalam bentuk sebatian. Sapa telan memang nak bunuh diri - takde isu bendanya berkhasiat atau bendanya berkat wadefak. Takde isu air magik ni ada campuran air zam-zam dah dijampi oleh ustaz kejadah sesat jalan anak angkat Ayah Pin... itu belum masuk isu logam-logam yang juga tersenarai di atas - SILICUM, HOSPHORUS, FUNGSTEN... dan bahan-bahan "MINERAL" seperti HYDROGEN, BERYLLIUM, BORON, OXYGEN, NITROGEN.... aiyooo amma!

Ini isu: SCAM! SCAM! SCAM!
Kelentongan oleh geng bahalol pakai kopiah yang sekolah dalam hutan belantara oleh cikgu yang pakai cawat... pakai cawat tapi ada kopiah bang.

Berminat jugak nak jadi meleis bangang?
Sila hubungi:

PINVADER ENTERPRISE
No. 15 Jalan USJ 26/1B
47600, Subang Jaya, Selangor.
H/P: 012 224 1464 (Wan Ibrahim)
Fax: 03 802 35025

Main Office:
MIZAM WORLD RESOURCES
Tingkat 2 Lot C-7, Arked Pangsa MARA,
Jalan Sultan Zainal Abidin, 20100,
Kuala Terengganu, Terengganu.

Wakil Pengedar Air Mizam:

Selangor
Wan Ibrahim Bin Wan Kadir (Subang Jaya) – 012 224 1464
Mohamad Asmal Bin Ismail (Ampang) – 013 313 1204
Khairul Aznan Bin Kasim (Batang Berjuntai) – 019 244 6692
En. Ahmad (Kajang) – 013 351 4470
Shahrul Nizam Samad (Sg. Buloh) – 019 635 6226
Ismail Bin Yusof (Shah Alam) – 013 320 2707
Mohd Rafizie Bin Rahaidir (Shah Alam) - 019 932 5405

Negeri Sembilan
Amirul Hisham Bin Amsar (Seremban) – 017 688 9720

Johor
Azzman Bin Pungot (Muar) – 013 329 7755

Terengganu
En. Harun Sulong (Dungun) – 012 968 9747

Kelantan
Mohd Rafizie Rahaidir (Machang) – 019 932 5405
Nik Mohd Aminuddin Nik Ismail (Kota Bharu) – 013 629 9033

Sabah
Encik Joannes Lukas (Tawau) – 019 801 2066
Rumusan Akhir Aidid Mu'addib:
I have this funny feeling that these kind of shitty business being promoted by "ISLAMIC PEOPLE" (ye la... islamic sungguh le tuuuu), either in this case and all other cases before (like those HPA herbal whatever) showed that these people were saying...

MEH KITA JADI "ISLAMIC" DAN BANTU PERNIAGAAN SESAMA ISLAM - DENGAN CARA PATAH BALIK KE BELAKANG, BALIK KE ZAMAN JAHILIYYAH, BALIK KE ZAMAN BATU... SAINS DAN MATEMATIK TU SEMUA ILMU ORANG KAFIR BANG, JANGAN PERCAYA APA DIA ORANG CAKEP. YANG PENTING, PERCAYA AJE BULAT-BULAT CAKAP ORANG BERKOPIAH MACAM KITA ORANG NI HA... NAH AKU BAGI KO HADITH SEBIJIK-DUA. INI SUNNAH NABI NI - NABI SURUH ORANG ISLAM JADI DUNGU DAN JADI MANUSIA YANG KETINGGALAN ZAMAN DALAM BIDANG SAINS. OH YA! BAK SINI 35 HENGGET BANG. ORANG ISLAM KHASNYA ORANG MELEIS TU MEMANG KATEGORI DUNGU GILABAB DAMFAKS. TAK PAYAH SAINS-SAINS TU DEERRR... BUANG MASO YO... ERK?


___________________________________________

UPDATE: PLAN PEMASARAN
Geng dajjal MLM rupanya bang - patut la jual produk kejadah bingai!


FUCKING ASSHOLES!
________________________________________________

Addendum 2:
Oh! Rupanya HPA pun buat keje bangang yang sama - meh bunuh umat Islam meh... ek?


Kalau dah namanya MLM... IQ hancus!
Tak payah edukesen... ko telan aje, bak sini duit.

No comments:

Post a Comment