banner

Wednesday, March 6, 2013

Marhaban4u et al - Islamic Pyramid Scheme... Wadefak Eh?

Marhaban4u et al - Islamic Pyramid Scheme... Wadefak Eh?




Korang pernah jumpa anak-anak angkat dajjal, atau ada rasa teringin nak berkenalan dengan geng-geng kopiah yang perangai masing-masing mengalahkan yahudi? Shit! Yahudi kat Israel dan New York pun boleh surrender beb, kalau cuba challenge dengan anak-anak meleis sebegini. Ever wonder why the meleis and the muslims in general in such dire straits nowadays? Perangai anak-anak meleis sekor-sekor sekarang ni kengkadang memang mengalahkan anak-anak kapiaq lahanat penyembah berhala tangan lapan. Why again? Because most people don't really care about the source of their money to feed themselves and their offsprings... I think. Sebab bahalol meleis sebegini dah terlalu banyak sangat telan duit haram-laknat daripada perniagaan MLM dan skim piramid dan lain-lain sumber haram - sampai hati masing-masing dah hitam-legam dengan akibat rezeki daripada sumber menganiaya orang lain, dah dah takleh nak terima hidayah lagi dah. Rezeki mengencing sesama Islam tu agaknya lebih sedap daripada kerja yang halal dan berkat erk? What the fuck do we have here man? Generasi anak meleis-yahudi-dajjal... seposen sekor, useless no hope.

Kata mereka: Apa salahnya? Sambil beramal.


Juai apa tu mamat kopiah? Jual CD Maher Zain, juai buku agama... juai maruah Islam. Woohoohoo! Pelancaran skim piramid yang ini siap ada kumpulan nasyid Rabbani kasi nyanyi-nyanyi tu dol... tu diaaaa! Kalau pasal cari duit cibai begini, serahkan aje kat anak meleis-yahudi. Mesti ada idea yang bernas dan macam haramjadah kejadah. RM50 aje bang, kak. Apa salahnya? Sambil beramal bro.


Modal RM50, boleh dapat RM77,185 hengget tu bang... Gilos! Waaaaaahahahahaha! Kan aku dah cakap tadi memang takleh challenge? Cemana tu tuan-puan? Buat aje la skim piramid beb - apa susah? Mesti ada mamat kopiah lain yang sama dungu dan sama tak sekolah akan join buat keje lahanat ni... lu mau bet dengan wa? Semoga kerja bahalol mereka diberkati. Sambil beramal bang.

Sistem piramid 1 downline 5, auto-matrix - minimum loss of 80%, cummulative.
Hebak mung!

Dengan hanya RM50 anda boleh memilih pelbagai produk. TIADA RISIKO.... SIYES! Risiko untuk masuk neraka bila dah kiamat tu nanti, itu tak masuk book - sebab ini bzns Islamik, dan kiamat tu pun jauh lagik. Banyak perkara boleh berlaku daripada saat ini sampai ke saat humbanan ke neraka tu. Who the fuck cares man? This is money-making business alkopiah-style, it has been exempted from judgment and hell. Apa salahnya pakcik, makcik? Tunggu apa lagi korang neh? Sambil Beramal beb.
___________________________________________

Daripada website Marhaban4u tu jugak, aku jumpa link ke Kumpulan Usahawan Muslim


Di mana pelbagai kejadah haramjadah MLM dan skim piramid yang menjadi amalan anak-anak meleis-yahudi untuk cari duit extra sket, sekarang dengan bangga-diri dan besar-hati sedang menunggu sapa-sapa sahaja untuk bersedekah duit ke atas piramid - FIRAUN tengah tunggu tu woi. Sambil beramal la katakan... kan?


Dan lagi dan lagi dan lagi dan lagi dan lagik....
Apa tunggu lagi dik? Takmo duik ka? Sambil beramal.
_______________________________________

WHAT THE FUCK IS GOING ON IN MALAYA MAN?

You may think that these are all economic conspiracies originated from kaum alkafirun - well, I beg to differ. These are all the work of geng meleisdungupiang my friend. Semua bahalol berkopiah tu semua adalah jugak geng-geng yang tak pass matematik SPM jugak tu... Bloody shit! Usahkan pass maths - berkemungkinan besar memang tak sekolah langsung agaknya. Sepatah haram tak tahu amende. Generasi meleis hopeless.

Ataupun, yang lebih "plausible" adalah, mastermind MLM dan SP tu semua adalah anak-anak angkat dajjal akhir zaman yang mengambil kesempatan untuk buat duit haram-laknat dengan kaedah skim piramid, dan tanpa segan-silu menggunakan sentimen agama untuk mencapai matlamat mereka untuk mengumpul harta yang banyak yang akan menjanjikan kehidupan yang indah dan berada... you know, sambil beramal.

Dan kita sendiri pun takleh nak salahkan anak-anak meleis yang dungupiang ni 100% jugak. Dah mereka tu sengap, bingai, dungu, bahalol, donkey - all rolled into one, what can anyone do anyway? Bukan sebab itu sahaja bang, kita kena tengok jugak dari perspektif lain: Kena analisa apakejenis pemimpin umat yang ada sekarang, kena tengok jenis geng jenis apa yang memegang kuasa tu, dan kena tengok pulak kualiti ustaz-ustaz yang menjadi pembimbing masyarakat muslim dalam masyarakat di Malaya sekarang...

Ye dok yeop? Kalo udoh gughu nye tumpo, anak mughid pun teghuih mengelewor leee... macam kegha kena belacan. Aje ngan yer!


This generation is going down the drain.
Say bye bye now...

____________________________________________

This has been a crash-course introduction to:

ACHTUNG!

No comments:

Post a Comment