banner

Tuesday, March 5, 2013

Perintis4All - Meh Gunakan Islam Untuk Buat Skim Piramid Meh


Perintis4All - Meh Gunakan Islam Untuk Buat Skim Piramid Meh

.

DARI MEJA LEMBAGA PENGARAH
Lafaz Bismillahirrahmaanirrahiim pembuka bicara.

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah dan kurniaNya sekali lagi Kumpulan Perintis diizinkan Allah untuk melancarkan produk-produk terbaru kami iaitu Bio-Mesona Gold, Scalartech Spray, Susu Kambing Royal Jelly. Sekian lama, kami merangka pelan promosi dan strategi pemasaran produk ini, akhirnya Sistem E-Niaga At-Tabarru’ yang berteraskan ‘e-Global Networks Marketing’ menjadi pilihan terbaik.
Konsep ini telah diilhamkan dari anjuran Islam dan saranan al-Quran tentang kepentingan hidup atau kerja secara berjamaah (networks).
Sepertimana yang maklumi, Islam telah menganjurkan solat berjamaah dan memberikan pahala sebanyak 27 kali ganda berbanding solat sendirian. Ironinya, pasti tersimpan rahsia kelebihan gerak-kerja secara berkumpulan berbanding kerja berseorangan. Namun apa yang pasti, kerja yang berat menjadi ringan, yang susah menjadi mudah, yang sedikit menjadi banyak, yang lemah menjadi kuat dan banyak lagi kebaikan kerja berkumpulan.
Melalui sistem yang disediakan, segala urusan promosi, jualan dan pengurusan dapat dibuat secara mudah, ringkas dan cepat. Usahawan kami tidak lagi perlu merekod secara manual sebaliknya segala rekod jualan, komisyen dan ahli rangkaian dapat dilihat di dalam sistem yang disediakan (member's area).
Jualan secara online juga diperkasakan kerana keupayaan jaringan internet menghubungkan usahawan e-niaga/VIP kami dengan pembeli di seluruh Negara tanpa sempadan. Dengan mempromosikan secara online, usahawan e-niaga/VIP kami mampu memasarkan produk secara lebih meluas dengan kos dan masa yang minimum.

Resepi PRODUK BERKUALITI + PELAN PERNIAGAAN ‘POWER’ + LEADER HEBAT = KEJAYAAN UTAMA e-niaga at-Tabarru’.

Kumpulan Perintis Network berbesar hati untuk melancarkan ‘STRATEGI 5225' yang unik dan menakjubkan. Anda sendiri perlu memilih bila anda ingin berjaya. Walaupun kejayaan adalah ketentuan Allah tetapi sebagai manusia dan hamba kita disaran untuk berusaha bersungguh-sungguh untuk mengubah nasib kita seperti firman Allah di dalam Surah Ar-Ra’du Ayat 11 yang bermaksud: “Allah tidak akan mengubah keadaan (nasib) sesuatu kaum melainkan mereka mengubahnya keadaan (nasib) yang ada pada diri mereka sendiri”.
Strategi ini dicipta khas untuk membantu LEADER mengembangkan sayap promosi mereka. Ahli rangkaian berpeluang mencapai pendapatan 5 angka dalam masa dua bulan. Dengarnya agak mustahil!!! Tetapi itulah kekuasaan dan hikmat 'the power of networking'. Ramai jutawan senyap di seluruh dunia mengakui 'kekuatan' dan 'kuasa' menjana pendapatan secara rangkaian. Kami dan rakan-rakan anda telah bergerak menuju ke puncak di www.perints4all.com. Anda bila lagi? Jadilah sebahagian daripada komuniti perintis4all.
Ini bukan skim cepat kaya atau pelaburan internet yang memerlukan pelaburan yang besar tetapi satu formula kelebihan kerja secara rangkaian. Cuba fahami dan teliti pelan perniagaan dan anda pasti kagum dengan ‘the power of networking’.
Dengan kekuatan dan hikmah berjamaah (networks) 1 ID (belian sekali berharga RM40) anda mampu menjadi JUTAWAN. Bayangkan sekiranya anda mempunyai 5 ID atau 10 ID, cuba lihat betapa besar potensi pendapatan anda.
Perintis Networks diharap menjadi pemangkin bagi melahirkan rangkaian usahawan dan pengedar yang menjana pendapatan lumayan.
Segala-galanya terletak ditangan anda. Kini impian menjadi JUTAWAN bukan lagi satu angan-angan.
Jangan tunggu esok untuk berubah. Esok adalah hasil atau keputusani apa yang kita usahakan hari ini. Tetapkan keazaman, cekalkan hati, berdoa, berusaha secara bijaksana dan bertawakkal. Semoga kita semua bertemu dimercu kejayaan.
Semoga KEJAYAAN dan KEKAYAAN kita menyumbang ke arah KETINGGIAN dan KEGEMILANGAN ISLAM.
Wassalam.

Yang Benar, 
LEMBAGA PENGARAH
PERINTIS DAGANGAN SDN BHD 


Komentar Aidid Mu'addib: 

Jadi, untuk merealisasikan konsep perniagaan yang diilhamkan daripada anjuran Islam (versi Yahudi) dan saranan AlQuran (yang datang dalam Bahasa Hebrew) - maka Kumpulan Perintis ingin memulakan satu bzns jual produk ntahapekejadah dengan berteraskan konsep e-Global Networks Marketing - atau dengan nama lain - SKIM PIRAMID BERPRODUK. After all, ini saranan AlQuran what? You know... AlQuran yang ditulis dalam bahasa Hebrew dan diamalkan dengan sungguh-sungguh oleh mala'un-mala'un kat Israel dan New York City. Okeh yahudi dol... apo kito nak jua jang? Kito jua penyombur power kasi barang mencanak naik wadefak. 




Aiyoyo amma! Melayu yahudi woi! Tarak idea lain ke selain daripada buat skim piramid bermodalkan jual barang kasi batang naik dan kasi pepek (memek?) bau wangi? SCALAR ENERGY kejadahnya ntah - sejak bila teknologi scalar ni wujud dalam bidang sains dol? Ada ke boleh masukkan teknologi gelombang elektromagnet yang tak wujud (kecuali di dalam alam badut dan scammers) dalam ubat spray.... HAHAHAHAHAHAHA? Spray kat mana tu bang badut? Spray terus kat luar dan dalam vagina (untuk yang pompuan, dan untuk lelaki yang telah berjaya operation tukar jantina) dan untuk lelaki pulak, spray terus kat atas dan bawah zakar.... HAHAHAHAHAHAHA! Eh... kena sembur kat testicles tak? Kalau sembur kat satu testicle aje... camane pulak? HAHAHAHAHAHAHAHA! Aiyo... letihnya la aku ketawa... tadi. Sekarang dah stop ketawa dah... dah menyampah pulak. Barua nak mampos dia orang ni. Ada ke cari rezeki dengan SCAM orang? Wadehel boy? Psycho erk?

Memang tak "worth-it" betul aku nak komen menatang haramjadah ni. Bongok nak mampos sekor-sekor. Korang baca "Peringatan Penting" kat atas tu - jangan letak dekat dengan barang letrik - nanti hilang power. Tapi, kalau letak jugak... takpe, korang boleh aktifkan semual produk tu dengan merapatkan botol tersebut dengan botol yang masih aktif.... HAHAHAHAHAHAHA! Aiyooooooyooooo.... hai he'eleeeh Melayu yahudi wei! Uik! Buat malu orang yahudi betul. Silap-silap taknak orang yahudi tu mengaku sedara dia korang ni deeerr. Udah.... kalau dah bongok gila babi macam babi bongok, yahudi tu pun malu nak berasosiasi dengan dia orang neh.

Oh ya... Perintis4All bukan hanya memasarkan produk dungu-piang kat atas tu sahaja. Ada produk lain jugak beb:
1. Produk susu kambing campur habatus-sauda' - pada sapa-sapa diluar sana yang berfikiran bahawa paras kolestrol, lemak dan sodium mereka masih belum cukup tinggi untuk kasi full-blown myorcardial infarction atau cerebral vascular accident - silakanlah minum produk ni hari-hari. Siap ada manis stevia lagik pulak tu. Kan sunnah Rasulullah katanya tu?
2. Produk pemanis stevia yang banyak negara haramkan di pasaran negara masing-masing (Europian Union, Norway, Singapore, Hong Kong) - antara sebabnya: tiada kajian terperinci pernah dijalankan tentang efikasi serta side-effects ke atas pengguna stevia.
3. Pati Herba Bio-Mesona - what ever the hell that is. Maleh aku nak layan dah...





INI DIA SKIM PIRAMIDNYA... YEAY!


Sistem piramid 1 downline 3 untuk 5 generasi dungu-piang, serta ditambah lagik dengan sistem 1 downline 5 untuk 10 generasi bahalol-piang - HEBAK MUNG!



 12 generasi... yeah!
Sapa la yang bahalol-bingai yang nak join kat level 12 tu?



Dalam masa 2 bulan - RM16,385.00 wadeholycrap?
Hanya dengan skim piramid 1 downline 5 Perintis4all y'all!

Okeh... sapa punya idea semua ni? Bebudak baru bersunat aje dia orang ni pun - I kid you not man! Sekor-sekor tak lulus matematik masa SPM dan tak kan faham isu exponentialisme dan ketepuan pasaran (atau faham, tapi sifat hati yahudi tu dah terlalu kental) - dan sekor-sekor perasan nak jadi millionaire dengan mengencing orang-ramai jual barang macam cibai dengan sistem pemasaran macam pundek. Yang nak dikencing tu, orang meleis preferably. You know... orang meleis ni sedang nak dikelentong, jadi senang kerjanya sket. Janjikan aje bana nya boleh besar macam bana gajah, sure ada yang beli produk cikai tu semua. Inilah style bzns alaf baru bang. Kencing merata sambil berlari. Anak yahudi memang gitu. 

Oh ya... our new hall of famer.



Fo shizzle ma nizzle... yo!



Update:
Itu lawyer Hifdzi punya respons ka? Penasihat undang-undang badut sarkas btol. Tindakan undang-undang kepala lutut hatok sakai lu la samdol. Wadefak punya sengap-bingai la dia orang ni, mengalahkan anak sakai tarak sekolah. Korang rasa Aidid Mu'addib takde ilmu di dada ke? Seriously? Okeh... maybe aku pun kengkadang fikir aku takde ilmu di otak aku ni, tapi dalam hal sepaling sempoi skim piramid kejadah kat atas ni... aiyoyo amma! Apakebendanya yang susahnya? Itu aku cakap - bebudak Melayu yang perasan cerdik dalam syarikat badut seperti ini macam ada something-wrong-we-have-some-screw-loose gitu. Bongok nak mampos, tanpa tolok-banding gilabab... elok humban masuk lubang taik aje, lepas tu kambus idup-idup. Selamat generasi Melayu akan datang - takde zuriat dungu-piang sebegini kemudian hari dalam masyarakat Melayu. Really fucking asshole dumbasses these people - useless shit!

No comments:

Post a Comment