banner

Tuesday, March 12, 2013

perang dunia 1,2,3 telah dirancang sejak 1891 oleh albert pike


perang dunia 1,2,3 telah dirancang sejak 1891 oleh albert pike?..meh bincang ?..

Sebenarnya sebagaimana Perang Dunia 1 dan ke 2 telah dirancang, Perang Dunia ke 3 ini juga telah dirancang dan dalang disebalik Peperangan Dunia ini adalah Dajjal Laknatullah. Untuk meyakini ini semua adalah perancangan mereka, mari kita tinjau pengakuan salah seorang wazir Dajjal laknatullah pada masa lalu yang dikenali sebagai ALBERT PIKE.

Siapakah Albert Pike dan apakah peranannya?



Albert Pike (29 Disember, 1809–2 April, 1891)
Seorang peguam, askar, penulis , dan Freemason. Pike ialah satu-satunya pegawai Confederate military angka diberi penghormatan dengan satu patung luar di Washington, D.C. (dalam Judiciary Square).

Orang-orang luar sangat sedikit tahu tentang rancangan-rancangan peribadi arkitek-arkitek New World Order. Suatu arkitek sedemikian ada Albert Pike, yang dalam Century ke-19, menubuhkan satu rangka kerja bagi menyebabkan One World Order. Berdasarkan satu "ilham" yang didedahkan kepada dia, Albert Pike menulis keluar satu pelan induk peristiwa-peristiwa yang akan dilaksanakan dalam abad ke-20, dengan lebih peristiwa-peristiwa ini akan berlaku di masa datang. Pelan ini yang mana kami percaya pemimpin-pemimpin tersembunyi atau 'hidden leaders" mengikuti hari ini membina pelan Perang Dunia ke 3 dan terakhir.

Pike dilahirkan pada 29 Disember, 1809, di Boston, belajar di Harvard, maka kemudian berkhidmat sebagai satu Brigadier Jeneral dalam Confederate Army. Selepas Civil War, Pike telah didapati didapati bersalah kerana penderhakaan dan dipenjarakan, tetapi kemudiannya diampunkan oleh rakan Freemason President Andrew Johnson pada 22 April, 1866, yang dipertemukan dengan dia keesokan harinya di Rumah Putih. Pada 20 Jun, 1867, pegawai-pegawai Scottish Rite dikurniakan ke atas Johnson keempat - ijazah-ijazah ke-32 , dan dia kemudian pergi Boston membaktikan satu Masonic Temple. Satu-satunya tugu bagi jeneral Confederate di Washington, D.C. adakah dibina dalam kehormatan Pike , dan ia boleh ditemui antara bangunan Department of Labor dan Municipal Building, antara Streets yang ketiga dan keempat, di D Street, BARAT LAUT.

Pike ada seorang yang pintar, berupaya membaca dan menulis 16 pelbagai bahasa. Anggota Freemason darjah ke-33, dia satu daripada bapa pengasas , dan ketua Ancient Accepted Scottish Rite Gerakan Masuni, menjadi Grand Commander Gerakan Masuni Amerika Utara dari 1859-1891. Dalam 1869, dia satu pemimpin teratas dalam Knights Ku Klux Klan. Dalam 1871, dia menulis 861 halaman buku panduan Freemason dikenali sebagai Morals and Dogma Ancient and Accepted Rite Gerakan Masuni.

Pike dikatakan menjadi Pemuja Syaitan, yang mengambil bahagian dalam ilmu ghaib , dan dia nampaknya mempunyai seutas gelang yang mana dia pernah menyeru Lucifer (Iblis), dengan siapa dia mempunyai komunikasi tetap. Dia Grand Master satu Luciferian mengumpulkan dikenali sebagai Order Palladium (atau Sovereign Council of Wisdom), yang mana telah ditubuhkan di Paris dalam 1737. Palladism telah dibawa ke Greece dari Mesir oleh Pythagoras dalam abad kelima , dan ia adalah kultus Iblis yang telah diperkenalkan bagi bulatan dalam rumah persinggahan Freemason. Ia dijajarkan dengan Palladium Templars. Dalam 1801, Issac Long, seorang Yahudi, membawa sebuah patung Baphomet (Iblis) ke Charleston, South Carolina , di mana dia membantu untuk mewujudkan Ancient and Accepted Rite. Lama nampaknya memilih Charleston kerana ia terletak di kawasan secara geografi di selarian latitud ke-33 (secara kebetulan, begitu juga Baghdad), dan majlis ini dianggap untuk menjadi Pusat Supreme Council semua Masonic Lodges Dunia.

Satu mesej ghaib yang Albert Pike terima dari “penasihat kerohaniannya,” dan yang sebenarnya kami tahu untuk menjadi satu wawasan jahat, dia menggambarkan dalam sepucuk surat yang dia menulis kepada Mazzini, bertarikh 15 Ogos, 1871. Surat ini secara grafik merangka rancangan untuk tiga perang dunia yang dilihat sebagai perlu membawa One World Order , dan kami boleh berasa kagum betapa dengan tepat ia telah meramalkan peristiwa-peristiwa yang telah pun berlaku. Ini ialah bukan kerana syaitan mempunyai kuasa-kuasa ramalan, tetapi kerana ejen-ejennya telah berjanji untuk memanipulasi peristiwa politik mengikut rapat rekaan-rekaannya. Untuk satu masa yang singkat, surat ini ada dipamerkan dalam British Museum Library di London , dan ia telah disalin oleh William Guy Carr, bekas Intelligence Officer dalam Royal Canadian Navy.

“The First World War must be brought about in order to permit the Illuminati to overthrow the power of the Czars in Russia and of making that country a fortress of atheistic Communism. The divergences caused by the “agentur” (agents) of the Illuminati between the British and Germanic Empires will be used to foment this war. At the end of the war, Communism will be built and used in order to destroy the other governments and in order to weaken the religions.”

TERJEMAHAN: “Perang Dunia Pertama mesti berlaku supaya membenarkan Illuminati menggulingkan kuasa Czars di Rusia dan membuat sebuah negara sebuah kubu Communism atheis. Percanggahan pendapat disebabkan oleh “agentur” (ejen-ejen) Illuminati antara British dan Germanic Empires adalah digunakan untuk membangkitkan perang ini. Pada akhir perang, Communism akan dibina dan digunakan supaya memusnahkan kerajaan-kerajaan yang lain dan supaya melemahkan agama-agama.”

Tentang Perang Dunia Ke 2 pula, Albert Pike berkata:


“The Second World War must be fomented by taking advantage of the differences between the Fascists and the political Zionists. This war must be brought about so that Nazism is destroyed and that the political Zionism be strong enough to institute a sovereign state of Israel in Palestine. During the Second World War, International Communism must become strong enough in order to balance Christendom, which would be then restrained and held in check until the time when we would need it for the final social cataclysm.”

TERJEMAHAN: “Perang Dunia Kedua mesti ditimbulkan bagi mengambil kesempatan perbezaan antara Fascists dan Zionis politik. Perang ini mesti menyebabkan supaya Nazisme dimusnahkan dan Zionisme politik jadi cukup kuat menubuhkan sebuah negara yang berdaulat Israel di Palestin. Semasa Perang Dunia Kedua, International Communism mesti menjadi cukup kuat supaya memperseimbangkan seluruh penganut Kristian, yang kemudiannya akan menahan dan memegang ke belakang sehingga masa apabila kami akan perlukannya untuk bencana sosial akhir.”

Tentang Perang Dunia ke 3 pula , Albert Pike berkata:

“The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences caused by the “agentur” of the “Illuminati” between the political Zionists and the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other. Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion…We shall unleash the Nihilists and the atheists, and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil. Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries, will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity, whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction, anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration, will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer, brought finally out in the public view. This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time.”

TERJEMAHAN: “Perang Dunia Ketiga mesti ditimbulkan bagi mengambil kesempatan perbezaan disebabkan oleh “agentur” “Illuminati” antara Zionis politik dan para pemimpin dunia Islam. Perang mesti dikendalikan dalam jalan sebegitu yang mana Islam (Dunia Arab dan Islam) dan Zionisme politik (Negara Israel) saling memusnahkan satu sama lain. Sementara itu negara-negara yang lain, sebaik sahaja makin berbelah bagi mengenai isu ini, akan diprovokasi sehingga berlawan kepada satu tahap yang mana fizikal, moral,rohani dan ekonomi menjadi lemah…Kami akan melepaskan Nihilists dan atheis , dan kami akan membangkitkan 1 kemarahan & satu perubahan besar sosial yang sukar yang mana dalam semua kedahsyatannya akan menunjukkan dengan jelas kepada negara-negara kesan ateisme mutlak, asal keganasan dan huru-hara yang paling berdarah. Kemudian di mana-mana, warganegara, berkewajipan mempertahankan diri mereka menentang minoriti dunia revolusioner-revolusioner, akan menghapuskan pembinasa-pembinasa tamadun , dan sejumlah besar umat yang kecewa dengan ajaran Kristian, yang mana roh-roh bertuhan akan dari saat itu jadi tanpa kompas atau arah, cemas untuk seorang yang ideal, tetapi tanpa mengetahui di mana menjadi pemujaannya, akan menerima cahaya benar melalui manifestasi sejagat doktrin tulen Lucifer, yang akhirnya keluar untuk diterima manusia. Manifestasi ini akan menghasilkan dari pergerakan tindakbalas umum yang akan membawa kepada kemusnahan Kristian dan atheisme, kedua-duanya menakluki dan menghapuskan sesama sendiri pada masa yang sama.”

No comments:

Post a Comment