banner

Saturday, September 13, 2014

Masalah Faraj Berair

Masalah Faraj Berair


Anda boleh memberi jaminan untuk mengetahui bahawa gejala-gejala anda adalah bukan luar biasa dan tidak semestinya tidak normal pada semua.

Jumlah pelinciran faraj dihasilkan sebagai hasil daripada keseronokan seksual berbeza bukan sahaja di kalangan wanita yang berbeza, tetapi juga wanita yang sama di pelbagai peringkat hidupnya.
Hanya selepas akil baligh tidak mungkin menjadi lebih kerana rembesan hormon wanita tidak mempunyai masa yang lama untuk merangsang kelenjar dalam faraj yang menyediakan pelinciran.
Tambahan pula, kebimbangan dan ketakutan mengenai seks tidak berpengalaman mempunyai kesan yg melarang.

Kemudian di Perdana seksual wanita, cecair mungkin lebih besar. Mereka juga mungkin dipengaruhi oleh hormon seks betina yang terkandung dalam pil kontrasepsi oral, terutamanya jika ia mengandungi dos yang lebih tinggi estrogen sebagai salah satu daripada komponen-komponennya.
Dalam pil gabungan, estrogen cenderung untuk meningkatkan pelinciran manakala jenis lain dengan komponen progestogen yang lebih kukuh mempunyai kesan yang bertentangan.
Pada menopaus, apabila hormon seks wanita berkurangan di tahap lagi, kekeringan faraj adalah lebih cenderung untuk menjadi masalah.

Dengan syarat anda tidak mempunyai kerengsaan, kegatalan atau kesakitan akibat pelepasan anda, terdapat hampir pasti apa yang perlu dibimbangkan. Ia juga bermakna tidak ada penyelesaian yang mudah kepada masalah ini.

Bau dan warna perubahan air kencing secara tetap, bergantung kepada apa yang anda makan dan berapa banyak cecair yang anda minum. Dengan syarat tidak ada rasa pedih atau membakar, anda tidak mungkin mempunyai cystitis atau jangkitan buah pinggang.

Jika anda perlu diyakinkan lagi, ujian air kencing mudah dan beberapa ujian swab boleh menolak penyakit kencing dan STD.

Ingatlah bahawa ramai wanita boleh mengalami rasa tidak selesa yang amat besar dari faraj yang tidak mudah melincirkan, jadi dalam banyak cara anda lebih bernasib baik daripada yang lain.




1) Faraj anda juga menjaga diri mereka bersih dan sihat dengan semacam "membilas" diri mereka dengan cecair yang mereka buat ... kadang-kadang ada cukup sedikit cecair dan ia boleh bocor keluar banyak, jadi memakai panty liner atau pad cahaya boleh satu perkara yang baik untuk membantu menjaga pakaian anda bersih.

2) Apabila badan anda terangsang secara seksual ("dihidupkan" atau "dihidupkan", walaupun jika anda tidak melakukan apa-apa atau berfikir seksual) alat kelamin anda akan mendapat lebih lembap dan slipperier ... supaya zakar yang boleh slaid di sana dengan selesa jika anda melakukan hubungan seks seperti ia memberitahu anda ia mahu (anda tidak perlu, sudah tentu).

Saya tukang masak, jadi perkara-perkara yang hanya saya benar-benar boleh membandingkan bau yang sihat faraj / vulva untuk adalah makanan dan apa-apa ... dan yang terdekat yang boleh saya fikirkan adalah gabungan agak ringan tiram segar dan Cendawan parut - biasanya lebih kepada soal laut seperti, tetapi tidak "hanyir" dan sudah tentu tidak menyenangkan. Ia sering berbau sedikit kuat apabila anda terangsang secara seksual, tetapi tidak selalu.

Jika barangan yang jelas atau sedikit susu (mungkin hampir tdk berwarna kuning atau coklat), licin mungkin sedikit melekit dan berbau "warna tanah, haiwan dan sedikit seperti lautan", ia adalah hampir pasti sihat dan baik. Jika benar-benar ia berbau hanyir atau buruk, ia mungkin jangkitan dan anda akan melihat doc a

No comments:

Post a Comment