banner

Tuesday, August 7, 2012

Kisah Penjual Burger 48


Ramai sangat yang tanya saya, apa kesudahan cerita Mat Burger ni. Bukan setakat ruangan komen, ramai juga yang datang jumpa saya. Seorang pun saya tak cerita apa kesudahannya....

Mintaklah pembaca komen sebab pembaca kekadang lebih pandai meneka, saya pun hairan. Macam soalan saya dalam cerita 'Hantaran 10,000", ada juga pembaca yang teka dengan tepat siapa pengadu kes tu. Sebenarnya soalan siapa pengadu tu  susah nak jawab dan tidak disangka-sangka jawapannya.

Jadi...apa kesudahan kisah Mat Burger ni ? Tolonglah ulas, contohnya...

- Man dan Yanti jadi kawin.
- Man kawin dengan Cikgu Syikin
- Man kawin dgn anak sedara makcik Kiah, orang Kota Tinggi tu
- Yanti kawin dengan Badrol
-Aboi kawin dengan Syira
-Aboi kawin dengan Cikgu Syikin
-Man dan Yanti tak kawin sampai sekarang
-atau lain-lain.

No comments:

Post a Comment