banner

Sunday, May 13, 2012

Drama Tamil versi Ameno

"Deyyy...kasi hantam kuat kuat..adi pek peyi peyi patiban..entah aper aku cakap..."(Mr Crook) 
najib poodah 



"Ayoyo..tambi..takut juga aku..itu crook sudah sound.." 
PENDATANG ASING 3 



"Dah berapa kali aku cakap..bertindak mengikut keadaan..jangan guna otak..jangan guna otak..tapi guna katak" 
ibrahim tiada otak 



"Dey..aku hero betul sudah sampai...siapa yang mau tiru aku haaa" Rolling Eyes 
padiyaapa 



"Amaa..Padiyapa sudah sampai laa...takutnye aku..baik aku nyorok dulu.." 
najib gigit jari 



"Filem tamil aper ini..boxoffice konon..kalau tau tadi baik aku tengok wayang tamil kat astro..lagi bestt..baik aku membutoo dulu" 
umno tido 1 



"Aku awal lagi dah tidoo..satu katak..dua katak..tiga katak..krooor..zzz" 
umno tido 4 



"huhu..terharu nya aku di suruh jaga tiket..oii..aku pon nak tengok wayang tamil gakkk" 
umno tido 5 



"Ade di paksa mokcik naik bas,semata mata mau pergi tengok citer tamil tu...walaupun bagaimana pun..Mokcik ucapkan..1MALAYSIA" 
umno tido 6 

No comments:

Post a Comment