banner

Monday, July 30, 2012

Konspirasi Yahudi menakluk Malaysia II




Malam tadi aku sembahyang Isya’ di Masjid Kg. Jenalik. Last sekali aku sembahyang kat sini, masa PRU 2008 dulu. Biasa la…masa musim pilihanraya, kalau boleh nak sembahyang disetiap masjid. Masa tu la Calon cukup alim. Lepas pilihanraya…tak pi dah!!

Sebaik habis solat Isya’..Ada sorang bangun buat pengumuman. "Tuan-tuan jangan balik dulu. Lepas ni kita ada tazkirah". Peergghh!! Leceh la dengan tazkirah ni. asyik-asyik cerita Nabi dan sahabat…cerita perang..dari dulu sampai sekarang dok cerita pasai perang zaman Nabi.

Aku berundur ke beranda.Join dengan geng-geng yang aku kenal…sambil gulung rokok daun.
Tiba-tiba orang yang datang jumpa aku kat kedai Pak Long semalam datng jumpa aku dan menghulurkan tangan.

"Alhamdulillah!! Tuan datang juga. sila masuk dalam." dia pelawa aku.

"Minta maaf Saudara..kalau nak dengar tazkirah cerita Nabi berperang…saya tak minat. Saya datang pasal persoalan-persoalan yang Saudara tanya saya pagi tadi." Aku jawab selamba.

"Kita akan bincangkan nanti..tapi kita kena duduk dalam kumpulan dulu." kata dia.

"Saya nak tanya dulu…kumpulan Saudara ni kumpulan apa? Al-Maunah ke?" aku tanya.

"Tak..tak…kami dari Jamaati Al islami." dia jawab. Betul atau tidak ejaan aku…aku tak tau. Tapi bunyi macam parti politik Pakistan.

"Macam ni Bro..saya tak boleh duduk bersila lama-lama….sakit lutut. Lepas tu tak boleh nak hisap rokok. Kopi O pun tak ada. Kalau tak ada syarat-syarat tu…saya mati akai. sat lagi saya hanya dengar…nak tanya pun tak ada idea. Apa macam kalau kita sembang kat bawah?" aku bagi cadangan. Kalau dia tak terima…aku blah.

"Boleh!! Tak ada masalah." kata dia. Kena lagi!!

"Let’s go straight to the point." aku kata. "Saya hanya minat dengan persoalan yang Saudara sebut siang tadi. Saudara kata..Umno adalah Ejen Yahudi. yang tu susah saya nak terima…tapi kalau kata Umno itu ejen British..yang tu saya boleh terima. Malah..kawan saya Isham Rais pun dah tulis pasal benda tu dalam artikel Nakba dan Malapetaka.

Kedua, saya nak tau…pasai apa Saudara kata bumi ini tidak bulat…sebab Quran sebut "Empat Penjuru Alam.".
Dan yang ketiga, Saudara kata, teori Einstein itu salah. Kalau boleh kita bincang tentang perkara ini…saya puashati."
Kami duduk dibangku batu dihalaman masjid. Aku keluar roko dan hisap sebatang. Aku hulur kat dia…dia ambik!!! fuh…aku ingat dia tak hisap rokok. Tapi mungkin dia saja nak jaga hati aku. Budak Tingkatan Satu pun hisap rokok lagi terrer.

"OK…sebelum kita pergi ketopik yang lebih serius…kita pergi kepada perancangan Yahudi untuk menguasai Malaysia dulu." Sori!! aku lupa nak bagi tau nama dia. Namanya Sidek. Kalau ikut bunyi la. Mungkin dalam IC dia..Siddique…aku tak tau la.

"Tahun berapa Malaysia Merdeka?" dia tanya.
"!957." aku jawab.
"Salah!! Yang tu bukan Malaysia…tapi Tanah Melayu. Malaysia hanya wujud selepas percantuman dengan Singapura, Sabah dan Sarawak. sebelum tu Malaya."

"Laa…mati-mati aku ingat Malaysia merdeka tahun 1957." aku jawab.
"Tapi kewujudan Malaysia pada tahun 1963 adalah kejayaan pertama Yahudi untuk menguasai Asia Tenggara. Sebenarnya..Malaysia sudah wujud dalam perancangan Yahudi sejak 1927. Pada tahun tersebut, Yahudi telah meletakkan batu asas kewujudan mereka di Tanah Melayu melalui kumpulan Freemason. Dan perletakan batu asas tersebut dibuat di Northam Road, Pulau Pinang. Sekarang jalan tu dinamakan Jalan Sultan Ahmad Shah"

"Tunggu sekejap’ katanya. Sidek berjalan ke dalam masjid dan kembali membawa beg. Dia buka laptop. Fuiyo!! Orang Tabligh pun pakai laptop!!
"Ini buktinya" dia tunjuk kat aku. Aku minta copy.


"Ingat..Tahun 1927."
Sepuluh tahun kemudian, para pemikir Yahudi bermesyuarat di Washington dan memutuskan untuk menubuhkan sebuah negara di Asia Tenggara yang dipanggil …Malaysia. Nama Malaysia sudah wujud sejak tahun 1937!! Ingat…Tahun 1937"
"Hello Bro..Tahun 1937 mana ada Malaysia!! " aku jawab.
"Tuan tengok buku ini." Sidek tunjuk kat aku.



"Fuiyo!! Tak kan orang Melayu tak pernah baca buku ni?" aku tanya Sidek.
"Ada… malah Fakulti Sains Pentadbiran dan Kajian Polis, Universiti Teknologi Malaysia pernah membuat kajian tentang perancangan Yahudi ini…tapi disorokkan dari pengetahuan umum kerana ia melibatkan pemimpin Umno. Malah Umno itu sebenarnya adalah kuda tunggangan Yahudi." kata Sidek.
"Ini serius Bro." Aku kata.
"Tuan tau mengapa Datuk Onn Jaafar keluar dari Umno?" Sidek tanya aku lagi. Aku mana la tau sejarah Umno.
"Saya masih simpan ucapan terakhir Datuk Onn sebagai Yang diPertua Umno pada tahun 1951." Sidek menunjukkan kat aku ucapan Datuk Onn. Aku copy yang penting saja.

“Oleh kerana saya mempunyai beberapa peluang dapat melihat sesuatu gerak langkah, sesuatu perbuatan atau cadangan yang hendak dijalankan di Tanah Melayu ini; langkah-langkah dan perbuatan yang mendatangkan kebimbangan kepada diri saya sendiri.
…saya dapat peluang itu oleh kerana dapat melihat tempat2 yang tidak dapat dimasuki kebanyakkan orang. Melihat gerak langkah dan cadangan-cadangan yang hendak didatangkannya ke atas Tanah Melayu ini.

Malang mulut saya tertutup, malang saya berkata mulut saya ini tertutup tidak dapat menzahirkan kepada umat Melayu Semenanjung ini apa yang diketahui oleh saya dalam masa menyempurnakan pekerjaan2 dan tanggungan saya itu…“ Datuk Onn Jaafar
"Datuk Onn tahu apa yang sedang dirancang oleh British dan kumpulan Freemason. " kata Sidek. "Datuk Onn cuba menentang..tapi ditentang balik oleh orang-orang Umno yang sudah dikawal oleh British.

"Apa kaitan British dengan Freemason atau Yahudi?" aku tanya.
"British lah yang menghidupkan kembali Negara Israel.General British telah membebaskan Jerusalem dari pemerintahan Turki pada tahun 1917. Ingat…Tahun 1917. Kemudian…Israel telah meluaskan jajahannya melalui peperangan tahun 1967. Ingat..Tahun 1967!!"
British adalah sekutu Yahudi kerana British menentang German yang anti-Yahudi. di Malaysia, Yahudi menggunakan British yang kemudiannya menggunakan Umno sebagai alat untuk meluaskan pengaruh Yahudi.

Ada banyak persamaan yang saya minta Tuan tolong selidik kalau Tuan mahukan jawapan yang luas. British membebaskan Israel pada tahun 1917. Yahudi meletakkan batu asas mereka di Pulau Pinang pada tahun 1927. Perancangan Negara Malaysia berlaku pada tahun 1937. Tanah Melayu merdeka pada tahun 1957. Peperangan arab-Israel berlaku pada tahun 1967. Apa signifikan nombor 7" Sidek tanya aku lagi,
Kalau pasal Mattermatics, aku tau…tapi kalau kaitan dengan Yahudi…aku kena search dulu.




"Nombor 7 adalah nombor suci bagi orang Yahudi. Logo Israel berlambangkan tempat lilin (candlestick) yang mempunyai 7 cabang." Sidek bagi tau aku.
"Dan sekarang…perancangan Yahudi itu sudah semakin lengkap apabila negara kita sudah dikuasai oleh Yahudi. Najib sendiri mengambil orang Yahudi APCO sebagai Penasihat. Sistem keselamatan di Bukit Aman pun sudah dikuasai oleh Yahudi. Oleh itu..jangan terkejut, kalau Umno akan menggunakan taktik-taktik Yahudi untuk kekal berkuasa." sambung Sidek.
"Dan Tuan tau tak apa nama tempat yang sekarang dinamakan Putrajaya?" Sidek tanya lagi. Apa la dia n!! Tanya benda yang aku tak tau.!!
"Putrajaya dulu dikenali sebagai "Perang Besar"." kata Sidek. Betul ka?
Aku tengok kiri kanan. Kot-kot ada SB. Silap-silap..aku join Dr. Kumar kat Simpang Renggam.
"Macam ni saudara….kita jumpa kat Kedai Pak Long pagi esok boleh tak?" Kalau nak sambung…sampai pagi esok pun tak habih." aku bagi cadangan.
Sidek setuju.



...Petikan Sumber... 



...Wowww...woww...wowww... dah habaq dah...

Malaysia bukan MERDEKA tapi diwariskan pemerintahan jadi ejen talibarut british dan zionis laknatullah aje... ......

Sekularisme warisan dajjal menjadi agenda wahid UMNO... puiii... 


PS: Sambungan nanti2 update... ekekkeee... 
PS2: Jangan lupa tekan butang THANKS... 

No comments:

Post a Comment