banner

Monday, July 30, 2012

Konspirasi Yahudi menakluk Malaysia 3



Oleh: MSK
“Ok..Saudara. Saya dah tau sejarah Yahudi dengan Umno. Tapi apa perancangan depa seterusnya?” aku tanya Sidek bila kami makan pagi semalam kat kedai Pak Long.
“Yang ni lagi bahaya. Sebabnya…lebih ramai orang Islam akan percaya, tambahan pulak, tekbologi yang digunakan cukup canggih.” Kata Sidek. “Tuan percaya kepada kitab-kita suci Zabor, taurat, injil dan Quran?” tanya sidek.
“Kena percaya la. Kalau tak percaya nanti bukan Islam pulak.” Aku jawab.

Sidek renung muka aku. ‘Macam tak yakin je!” kata dia.
“Tuan pernah baca Zabor?” tanya Sidek.
“Tengok pun tak pernah. Saudara ada?” akau tanya balik.
“Saya pun tak pernah tengok.” Kata Sidek.
“Taurat?” dia tanya lagi.
“Yang tu pernah baca…tapi depa kata yang tu dah tak betui. Dah kena modified oleh orang-orang Yahudi.” Aku jawab. “Saudara ada yang ori punya?” aku tanya.
“Tak ada. Tuan baca Injil?” dia tanya lagi.
“Saya baca versi King James dan Alkitab. Tapi yang tu pun depa kata tak ori.” Aku kata.
“Quran?”
“Yang bahasa Arab…takat baca la…tapi tak paham. Jadi saya baca versi Abdullah Yusuf Ali.”
“Kesimpulannya?” dia tanya aku. Aku tak tau apa yang nak disimpulkan.
“Kesimpulannya…semua kitab-kitab ini benar..tetapi apabilamasa beredar, ia telah diubah dan dimanipulasikan.” Kata Sidek.
“Termasuk alquran?” aku tanya.
“Ya..” kata Sidek. “Dan apa yang berlaku sekarang ialah proses manipulasi yang dilakukan oleh orang-orang yang kononnya arif tentang ugama. Di Malaysia pun macam tu. Proses memanipulasi ugama ini sedang rancak dibuat.”
“Contoh?” aku tanya.
“Adakah Syiah dan Wahabbi itu musuh Islam dan sesat?” dia tanya aku. Aku tak arif tentang benda ni…jadi aku diam.
“Ini adalah proses untuk memecahbelahkan umat Islam oleh Yahudi. Dan Umno telah dijadikan alat untuk memecahbelahkan umat Islam.

Pada peringkat awal, selepas Yahudi diusir dari Jerusalem, mereka merantau keseluruh dunia. Tempat pertama ialah Russia. Tetapi selepas Russia di perintah oleh komunis, mereka lari ke Jerman. Di Jerman, mereka membina kekuatan dan mula mengatur strategi untuk menumbangkan Russia.

Tapi nasib Yahudi agak malang di Jerman apabila Hitler cuba menghapuskan mereka. Lantas mereka beralih kepada Britain dan membantu Britain menewaskan Jerman dalam perang Dunia ke 2.
Akhirnya, Yahudi mendapat kembali Negara mereka dengan bantuan Britain. Dalam masa yang sama, mereka berpakat dengan Amerika untuk menumbangkan Russia. Akhirnya Yahudi berjaya juga meruntuhkan Russia.

Yahudi sudah berjaya menguasai dua pertiga dunia tetapi halangan terbesar ialah dari Negara Islam. Dan Yahudi tau, untuk menumbangkan Negara-negara Islam..maka mereka perlu melemahkan orang-orang Islam.

Mengapa Amerika menawan Iraq dan Afghanistan?” Sidek tanya kat aku.
“Di Iraq pasai minyak…kat Afghanistan..aku tak pasti. Mungkin pasai Osama bin Laden kot? Aku jawab.

“Separuh betul.” Kata Sidek. “Matlamat utama Israel ialah menguasai Negara-negara dari Sungai Nil dan Sungai Euphrates. Apabila mereka berjaya menguasai Terusan Suez, mereka sudah dapat menguasai sebahagian besar eknomi dunia. Yahudi hanya menunggu kejatuhan ekonomi Amerika dan pada masa itu, mereka akan berkuasa didunia dan menggelarkan Israel sebagai the Ruling State.

“Ok..ok..yang tu aku dah dengar. Aku dah baca buku Imran Hossein. Yahudi mahu menguasai Afghanistan kerana orang Islam percaya kebangkitan Islam akan bermula di Afghanistan. Yahudi mahu menghentikan kebangkitan Islam dengan menawan Afghanistan. Aku minat nak tau kat Malaysia ni.” Aku kata.

“Musuh utama Yahudi ialah orang Islam…diikuti oleh orang Kristian. Islam dengan Kristian masih rapat…malah orang Islam boleh berkahwin dengan orang Kristian tanpa menukar ugama!!” kata Sidek.
“Mana boleh!!” aku kata.

Itu kat Malay“sia. Tapi kat Negara Arab boleh. Yasser Arafat Islam tapi bini dia Kristian.Dia sambut Adil Fitr..bini dia sambut Krismas. Tapi di Malaysia, Yahudi telah menggunakan Umno untuk memisahkan Islam dan Kristian. Kat Malaysia, toksah kata nak kawin…orang Kristian nak pakai nama Allah pun tak boleh. Kat Negara arab, Injil dalam bahasa Arab. Kat Indonesia dalam bahasa Indonesia..tapi kat Malaysia..Injil tak boleh dibuat dalam bahasa Malaysia!!

Yahudi mahu mencipta persengketaan diantara Islam dan Kristian,,dan siapa yang mencetuskan persengketaan diantara Islam dan Kristian di Malaysia?” tanya Sidek kat aku.

“Umno la.” Aku jawab.
“Tuan tau mengapa Syiah diharamkan di Malaysia…dan Wahabbi dianggap sesat..malah dianggap pengganas? Sedangkan kat Mekah…Syiah, Wahabbi, Sunnah semuanya sembahyang dalam satu masjid?” Sidek tanya lagi.

“Ini la perancangan Yahudi!” kata Sidek sebelum sempat aku jawab.
“Lagi satu…Tuan tau tak. Nama “Muhammad bin Abdullah” sudah di”haramkan” di Malaysia? Kalau dulu, semua orang nak bubuh nama anak depa “Muhammad”, tapi sekarang mesti ada nama kedua selepas “Muhammad”.kata Sidek.

“Betui ka?” aku tanya. This is interesting!!..Aku check daftar pengundi di Perak. Dari Grik..Lenggong, Larut, Parit Buntar…sampai ke Gopeng..fuiyo!!! Ada sorang saja nama “Muhammad bin Abdullah” di Padang Rengas!! Whoa!!
“Boleh berjaya ka perancangan Yahudi di Malaysia ni?” aku tanya Sidek.
“Yang ini susah sikit.” Kata Sidek.

“Apa pulak susahnya? Kita tolak saja Umno.” Aku jawab. “Kita ganti Umno dengan Pas dan PKR”
“Masalahnya..Yahudi ni depa masuk dua-dua belah pihak. Belah sana dia masuk..belah sini dia masuk.” Kata Sidek.
“Maksud saudara…PKR dengan Pas pun diresapi Yahudi?” aku tanya.
“Tuan tengok sendiri. Orang kuat dibelakang penaklukan Iraq dan Afghanistan adalah rakan karib Anwar. Paul Wolfowitz. Orang Islam pun sekarang ni dah mula tak mau rujuk pada Quran.”

“Yang tu saya tak setuju, Saudara.” Kata aku. “ Kadang-kadang..bila saya tulis lain sikit, depa suruh rujuk Quran dan Hadith. Macam mana kata depa tak mau rujuk Quran?”
“Saya nak tanya kat Tuan?” kata Sidek. “Kalau Tuan memerlukan sesuatu jawapan kepada persoalan yang Tuan tak boleh jawab…Tuan tanya kat sapa? Kat Ustaz? Kat Imam? “

“Nak cari depa buat apa? Google saja la” aku jawab.
“Ini masalah kita!! Kita dipesongkan oleh Lebai Google. “ Naya aku.
“Satu perkara besar sedang berlaku…yang mungkin tanpa kita sedari. Orang Islam memetik ayat-ayat Quran bukan dari Quran, tapi dari Wikipedia.” Kata Sidek.
“Buktinya…” aku tanya.

“Tuan Google la. Semua orang-orang Islam ini menyiarkan Qunut Nazilah dan menulis bahawa Qunut Nazilah ini dibaca oleh Nabi Muhammad S.A.W. Termasuk anak-anak orang Pas kat sini juga mengatakan perkara yang serupa. Betulkah Nabi Muhammad berdoa supaya dihancurkan orang-orang Hindu dan Amerika? Adakah orang-orang ini merujuk kepada Quran dan Hadith?” tanya Sidek.

No comments:

Post a Comment