banner

Wednesday, August 27, 2014

Amaran Celcom tentang Salahguna Broadband

Amaran dari celcom



Yup, aku dah kena, Pagi ni (25/08/2014) call masuk dari no ni, tapi aku tak angkat sebab belum bangun:

03-55414804

Untuk simkad Ghost ni, aku memang tak pernah bagi no dia ke sape-sape, aku guna just as hotspot. So aku try Google no tu dan keluar ni:

Muhammad Khardee & Partners
No. 34A, Jalan Nelayan 19/B, Seksyen 19, Shah Alam, 40000, Shah Alam, Selangor 40300‎

Kemudian, dalam jam 7:59PM (25/08/2014) dia call sekali lagi, kali ni aku angkat dan dia perkenalkan yang dia legal firm yang diarahkan oleh pihak Celcom untuk mengambil tindakan ke atas penyalahgunaan jalurlebar bla bla bla. Then, dia cakap firm diorang dah send surat ke alamat penama yang didaftarkan untuk tindakan undang-undang.

So, kesimpulannya aku taktau nama sape yang diguna utk daftarkan simkad aku ni, aku beli je dah siap register, Aku taktau nak stop guna ke atau nak terus guna sebab sampai sekarang line semua masih active. Dan diorang takde pun nak offer 11GB bagai, memang takde.

Sekian, kisah benar dari pengguna sim hantu.

No comments:

Post a Comment