banner

Monday, May 13, 2013

Tips Memikat Dari Player Kelate


"Mandrem Power":Xleh dpt awek sbb x reti ngorat.? Masuk sini untk tmbah peluang.

Kau nak ngorat, tapi takut kena reject?

DISCLAIMER: hanya untuk lelaki. Pompuan2 nanti emo baca thread ni.Kalau kau baca jugak dan emo, aku tak bertanggungjawab ye.

DISLAIMER 2: bukan untuk lelaki yg dah berkahwin. nanti bini kau marah aku pulak.

Thread ini adalah serius. Jgn anggap apa yg di tulis ni satu lawak, tapi adalah satu KAEDAH sebenar untuk menjayakan diri kau dalam perhubungan..


Ini antara feedback dari kaum hawa kat CG ni: (boleh rujuk di thread ini http://carigold.com/portal/forums/sh...d.php?t=429827

Quote:
Salam semua Ladies @ CG

Setelah ada thread Mandrem Power dkt sini,perlulah kita buat counter back,sama gak mcm penyakit@racun mesti ada penawar@antidotenye.

Kenapa?

antara reason utama

1.Risau tjuan@niat baik TT satlover disalahgunakn oleh kaum adam trhdp wanita,mmg i akui klau btol2 praktik,chances nk dpt takel ladies mmg tinggi,tpi tu yg i takot,i risau laki juz nak test power dia.

2.Bimbang populasi 'Buaya darat' bertambah.

3.Prefer kahwin dri bercinta sakan ni.

4.Lain2 reason yg sesuai akn diupdate kemudian

Sprti korang tau teknik yg diajarkn oleh satlover ni xgunakn ubat guna2,cara kotor dan lain2,ia lebih kpd 'Cara''Teknik''Skill',sbnarnya for me bila teknik ni digunakn,ia lebih kpd utk influence emotion,hati seseorg perempuan tu,itu yg bhaya tu.

untuk itu,first thing first apa yg korg kena buat 'keraskan' hati korg,apa mksd i dkt sini adalah,u jgn bgi boy2 kt luar sana senang msuk dlm hati u,jgn bgi hati u mudah tersentuh dgn apa2 yg diorg buat,smada action atau ayat manis,NO GIRLS!u kena create satu barrier yg kukuh,ataupun filter,jgn bgi diorg senang2 terjah msuk.

Barrier ni hnya org trtentu shj boleh tmbus,sbb tu kena set certain criteria yg kita nak,setiap org lain criteria yg dia nak. Mana2 yg juz nak main2 dan nak test power ni biasanya xkan lepas dri barrier ni,so korg jgn risau,tpi kena ada sixth senselah.
 

-Kau rasa diri kau tak hensem sampai takut kena reject dgn aweks2?

- ada masalah berat badan sampai tak sure aweks yg kau nak ngorat boleh terima kau?

dan 1001 masalh lagi bila nak ngorat aweks ni semua?

TAPI, bukan semua orang hensem je boleh dapat awek cun, atau sekurang2nya dapat awek kan? Tgk keliling, ramai je yg dating/kahwin dgn gadis idaman dia yg lawa2.
Bukan juga orang yg berharta je boleh dapat awek cun (atau awek yg dia suka)

itu maksudnya bukan itu faktor utama untuk berjaya dalam perhubungan.

So, thread ini di buka untuk berkonghsi tips dan tricks untuk menaikkan lagi peluang kau untukmendapat awek atau sekurang2nya menambah keyakinan kau untuk bertemu public.

banyak mandrem yg boleh di gunapakai dan di share kalau suka dalam ni. Dan kalau ada masalah berkaitan boleh jugak share di sini..

Ini antara bende2 yg aku akan compile dalm ni mengenai kaedah tackle awek. Bermula dari Do's and Don't dalam menackel awek sampailah bagaimana untuk memanipulasi awek2 ni.

Dalam thread ini, akan di kongsikan :

1) Senaman Strechcing/Warm UP- perkara asas mengenai bagaimana nak mula sebelum boleh menyapa atau kata Hi pada mana2 aweks yg kau berkenan.(Ape perlu buat, mana nak buat,siapa nak buat)

2) Bagaiman menukarkan muka kau yg tak hensem atau berat badan kau yg berlebih tu sebagai satu KELEBIHAN dalam dapatkan aweks.

3) FRIENDZONED- Syndrome "awak terlalu baik untuk saya" yg sering di unghkap oleh perempuan. Apa nak buat kalau awal2 dan kena friendzoned.

4) Putus Asa dan terlalu Bersedih sebab dah break up? - Apa nak buat untuk BANGUN semula?

Dan banyak lagi...

ni antara sinopsis thread ni..

Quote:
1) Pompuan ni ada 'biatch shield' dia. Once dia tau yg lelaki tu try dia, maka, biatch shield tu akan automatically di aktif. Tak kira lawa atau hodoh, semua pompuian ada biatch shield dia.

So, kalau kau attack masa biatch shield dia di sedang aktif, maka, harapan untuk kecundang tu amatlah tinggi. Try dia masa biatch shield dia sedang tidak aktif- nak tau camne? teruskan membaca post2 aku nantyi ye..

2) Bila di friendzoned kan, jgn anggap sebagai 'sudah kalah'. Gunakan itu sebagai kelebihan. Bila di friendzoned,seseorang lelaki itu amat sukar untuk terkena biatch shield pompuan tu. Sebab dia 'hanya kawan'.

so, teknik untuk ajak dia keluar juga memainkan peranan penting. (Percayalah, been there done that have the t-shirt. ).
Antara teknik yg boleh di gunakan secara tidak obvious (tidak nyata) adalah:

a) Jgn ajak dia keluar mcm BF-GF, tapi gunakan kelebihan friendzoned itu. Try cara ni. " Hey Elena, saya dah lama tak pegi lepak kat Queensbay. Rasa mcm this week nak pegi kut. Nak ikut sekali tak?"- itu cara yg tidak obvious dan takkan terasa mcm ajak gi date.
point of view nya adalah,pompuan tu nampak kau ajak dia jenis kasual je. iaitu mcm kalau dia nak pegi pun, tak pegi pun lantak engkau lah..so, dia takkan aktifkan biatch shield dia. Insyallah, kalau takde halangan, dia akan setuju. (Notes: gunakan ayat2 kasual mcm lepak, port,dsbgnya).

3) kurangkan komunikasi dgn dia- Pompuian ni ada satu jenis ego. Lagi2 bila dia dah tau yg kau suka kat dia, dan kini kau dalam friendzoned, Lagi le dia ego, sebab dia tau kau 'seolah2 akan buat apa saja untuk dia'. So, ini yg kena buat untuk asuh ego dia:

1) kurangkan 'layanan puteri' tu pada dia.Kurangkan masa call dan sms bila perlu je.

2) cuba lari2 dari dia, tapi make sure dia sedar yg kau cuba lari2 dari dia. Maksudnya, buat2 mcm elak2 nak jumpa dia- dan dia sedar kau sedang lari dari dia.

3) Kalau dia pulak yg cuba berkomunikasi banyak dgn kau, cthnya dia ajak bersembang, kau cakap kau bz dan nak lepak dgn memeber2 lelaki. Dan kata kat dia, kalau takde hal dgn member2 lelaki kau tu, maka baru kau akan sembang dgn dia.
make sure masa kau sembang dgn dia, jgn lama2,bagi impression dia dah tak berapa dalam fokus kau dah. Cuma jgn terlampau 'jauh' lah. Maintain your distance. Aku nak bagitau distance ni pun susah jugak, sebab lain orang, lain Poker Card dia.
_ Percayalah, Insyallah dia akan terkejar2 pulak kat kau.. bila ego dia tercalar je, dia pasti akan cuba untuk cover balik ego dia tu...

Sekian dulu anak2,setakat ini dulu ye, kalau rajin aku sambung lagi ye.
Yang Benar,
Aku yg dah abis baca buku "The Game" (Neil Strauss) dan amalkan ilmu2 dlam tu.


HAPDETS:

Quote:
PENTING: aku akan mulakan Pra-Asas dalam tackle awek atau pun Pick Up ni.

Ini fundementals bagi segala bapak fundementals.

1) Fahami sifat am makhluk bernama wanita:

semua wanita am nya mempunyai sifat yg sama, iaiitu mereka adalah unpredictable!
Pompuan bukan mcm lelaki, yg mana kita punya minset adalah shallow ataupun direct, dan jarang kita ni berpikir secara kompleks. Manakala, pemikiran pompuan adalah kompleks!

Maksud aku, kompleks dari segi- tak semua yg terzahir melalui oleh perbuatan pompuan tu mempunyai maksud yg sama dgn apa yg dalam lubuk hati dia.

cth : Kau dah dalam stage kenal pompuan tu. Satu hari dia pelawa kau datang rumah dia (rumah family dia) dan dia bermati2 an jemput kau masuk ke rumah dia dan makan sekali.

SOALAN; adakah masa dia jemput kau masuk rumah dia dan makan tu, kau rasa dia sebenrnya dah jatuh hati dengan kau?

Jawapan: Belum lagi. Ingat, pemikiran perempuan bukan mcm lelaki punya pikir. amik iktibar mcm thread sebelah, dia ingat awek tu senyum2 kat dia dan bagi number phone kat dia, awek tu dah sangkut kat dia.

Ingat, pompuan ni pemikiran dia juga kompleks tak macam lelaki sebab mereka buleh bezakan antara kawan atau yg special, walaupun pada zahirnya tindakan itu seolah2 mcm dia 'sayang kat lelaki' itu.

SOALAN:
"KENAPA secara fizikalnya dia mcm sayang kat saya, tapi dalam hati dia tak ada perasaan pun kat saya?"
JAWAPAN: Pernah tgk tak pompuan sama pompuan kalau nak berpisah pegi mana2 diorang berpeluk dan cium pipi sesama diorang? Kadang2 kalau berjumpa pun berpeluk dan cium pipi?
Pernah tgk lelaki (selain arab dan negara2 middle east) berpeluk2 dan cium2 pipi kat sini? kena cop ultra gay aku rasa kalau buat gitu..

2) Ego pompuan lagi besar pada waktu2 tertentu sth, 1st try kau, ego dia akan mengembang (besar), dan once kau jauh dari dia, ego dia akan mengecil dan kemungkinan akan tercalar.

3) Kategorikan pompuan yg kau suka-
kategori 1-3 : Normal Babe
kategori 4-6: Average Babe
kategori 7-8: Hot Babe (HB)
kategori 9-10 :Super Hot Babe (SHB)

(yg normal dan average babe ni aku yg reka, sebab tak tercapai standard omputeh nak HB je..)

bila dapat kategorikan jenis pompuan tu, maka dgn mudahlah kita dapat tahu apa steps yg nak di buat, dan bagaimana nak atasi kalau ada masalah.

-ada lagi, nanti aku sambung....-
Quote:
Default Fundementals of tackle aweks- 101.
Okeh..mcm aku cakap, sebeleum boleh mula buah2 dan jurus dalam pick up (tackle) ni, makanya, ada beberapa warm-up atau streching yg kau kena buat dulu.

Kurangnya kau berjaya dgn awek2 ni adalah bermula dgn kurangya confident kau.

Ada yg x confident sampai tahap tergagap2 , dan ada yg sampai tersasul cakap dsbgnya. Aku juga pernah alami masalah yg sama, sebab aku dari all-boys school dan pergaulan aku terhad pada budak lelaki je. So, aku juga seperti diri kau pernah tergagap tersasul dan mengarut masa nak buat 'opening'...

Oleh itu latihan fundementals ni penting untuk di buat kalau kau ada kurang keyakinan pada diri sendiri. Ianya juga akan menjadikan kau bersedia secara semulajadi atau pun ayat yg paling tepat sekali ialah- "Natural".

So, camne nak dapat kayakinan diri yg tinggi untuk meulakan pick up? Ni kaedah utama:

a) MULAKAN BERSEMBANG/BERCAKAP: ye, bersembang boleh mengangkat keyakinan diri. Tapi jgn sembang dgn ahli keluarga atau orang yg kau dah biasa, sebaliknya mulalah betrsembang dgn orang2 yg tak kau kenal.
Kaedah mudah, pegi ke pasar dan mulalah sembang dengan makcik2 yg kau tak kenal yg jual sayur atau ikan tu (sambil2 beli barang dia). Sembanglah apa jugak topik yang boleh menjadikan perbualan tu mejnjadi panjang. Try sembang dgn sopan dan jaga tertib bila sembang dgn makcik2 ni. Topik bola pun takpe, tapi avoid topik politik.

TAPI masa tu kau perlu jadi diri sendiri (jangan lah nak ubah style jadi Yusop Haslam ke Jalil Hamid ke), be yourself.dan make sure kau selesa dgn diri sendiri masa bercakap tu.
ingat, kau hanya dalam stage nak bercakap dgn makcik2 je dan bukan nak pick up diorang. Kalau sembang dgn makcik2 tu pun kau gugup, bayangkan masa nak sembang dgn aweks tu nanti.

Cuba buat selama seminggu berterusan, tukar makcik yg lain setiap hari dan kalau rasa tak cukup tambah lagi hari bersembang.

Lepas seminggu atau antara smeinggu tu, try menyapa orang2 yg kau jumpa pulak. Tak kira lah lelaki ke pompuan ke, tua ke dewasa dan mulakan perbualan.

Gunakan imiginasikan untuk topik perbualan. Tapi jgan mulakan apa2 proses pick up lagi- sebab urat2 belum stretched lagi..

"Don't hate the player,but hate the game..."

No comments:

Post a Comment