banner

Tuesday, December 18, 2012

RM10juta sebulan... tapi bukan sekelip mata!

RM10juta sebulan... tapi bukan sekelip mata!

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Sepanjang tahun 2011 dan 2012, saya telah menemubual ramai jutawan dan usahawan yang berjaya, dari pelbagai bidang…

Hampir semua memberi nasihat, untuk memberi lebih nilai kepada orang ramai, kita kena jadi kaya.
Masih banyak sekolah dan madrasah memerlukan bantuan, masih banyak biasiswa perlu diberikan, masih ramai asnaf perlu dibantu.
Tidak ada cara lain untuk jadi kaya degan pantas melainkan dengan…

Berbisnes! Berniaga! Jadi pemilik perniagaan!

Dan perniagaan itu mestilah menjana keuntungan, sebaiknya sejak hari pertama beroperasi.








Baru-baru ini saya menziarahi seorang bekas guru yang kini menjadi seorang multi-jutawan. Beliau mengambil masa hampir 10 tahun membina empayar perniagaan dan memperoleh hasil jualan lebih dari RM100juta setahun! Secara purata, perolehan setiap bulan adalah dalam lingkungan RM10 juta ke RM15 juta. SEBULAN. Tetapi bukan dalam sekelip mata…

Beliau mengambil masa bertahun-tahun, bertungkus lumus untuk memberi nilai, serta memenuhi keperluan dan kehendak orang lain.

Beliau bermula dari bawah, menjual pelbagai produk dan terlibat dalam pelbagai industri. Sebahagian dari tips yang beliau kongsikan ada dalam panduan yang saya sediakan ini.

Mendengar kisah beliau membuat ramai orang berkobar-kobar untuk turut mula berniaga.

Tapi….

Ramai yang tak tahu di mana dan bagaimana hendak bermula.

Saya kumpulkan tips dan panduan, dan ringkaskan dalam sebuah tulisan…

Panduan ini saya sediakan berdasarkan apa yang saya pelajari dari jutawan-jutawan yang saya kenali.

Panduan ini bukan untuk mereka yang sudah kaya raya atau anak kepada jutawan.

Panduan ini untuk mereka yang ingin belajar berbisnes… memulakan perniagaan, atau ingin mengembangkan bisnes sedia ada.

Anda tidak memerlukan bakat dan nasib.

Anda tidak perlukan pengalaman awal. Ia sesuatu yang boleh ditimba sepanjang perjalanan.

Anda juga tidak memerlukan ‘pengajian tinggi’, dan tidak semestinya memerlukan modal yang besar,

Anda perlu ada kepercayaan dan kesungguhan, di samping doa kepada Tuhan.

Modul utama panduan ini adalah “Persediaan Minda” dan “Teknik Jana Idea Bisnes Pasti Untung”.

Modul tambahan adalah mengenai pemasaran dan membina rangkaian (networking).





Harga yang perlu anda laburkan untuk panduan ini RAHSIA tau (terhad kepada 30 orang pertama), dan jaminan pulangan wang dalam masa 7 hari dari tarikh terima – jika anda rasa tiada ilmu diperoleh atau ilmu yang saya persembahkan tidak mencapai standard yang anda inginkan.

Kenapa dikenakan harga dan pulangan wang hanya 7 hari?…

Kerana saya ingin anda berikan perhatian dan komitmen anda. Saya tidak mahu panduan ini menjadi habuk digital dalam harddisk anda.

Saya mahu keberanian anda. Cukup untuk mengambil tindakan dan mengaplikasikan ilmu yang diberikan. Saya pernah kongsikan panduan ini secara percuma, namun bila saya tanya feedback, majoriti menjawab mereka langsung tidak membuat tindakan walaupun mengakui teknik dan panduan yang diberikan adalah bagus.

Saya pasti….

Nasihat untuk memulakan perniagaan dan berbisnes mungkin berlawanan dengan apa yang anda selalu dengar dari kawan-kawan dan keluarga anda, guru-guru atau sesiapa sahaja yang anda kenal. Izinkan saya…

Bertanyakan soalan ini kepada anda:
Berapa ramai di antara mereka adalah hartawan? Berapa ramai yang menanggung kos pembiayaan rumah anak-anak yatim? Berapa ramai yang menjaga asnaf? Ke Umrah bersama ibubapa hampir setiap tahun? Memenuhi impian hidup dari segi kewangan? Jadi….

Segalanya bergantung kepada anda.

30 hari dari sekarang, anda akan sebulan lebih tua – hidup seperti sediakala, atau anda dalam usaha dan perjalanan menjadi jutawan – jutawan yang beriman, pastinya.

Kalau panduan ini tidak membawa erti kepada anda, anda cuma kerugian beberapa minit sahaja dari seluruh kehidupan anda, kerana saya akan pulangkan semula pelaburan anda. Tapi…

Bagaimana kalau panduan ini merubah hidup anda?

Labur sekarang! Dapatkan naskhah anda segera.




Batagolek@gmail.com

Anda akan menerima download link dalam masa 48 jam.

P/S: Jaminan kejayaan setiap hari, demi perhatian dan komitmen anda!

No comments:

Post a Comment