banner

Saturday, February 6, 2016

cara naikkan mailing list guna classified ads

Salah satu cara yang paling berdaya maju untuk membuat senarai yang besar dalam masa yang singkat adalah membina senarai menggunakan iklan dikelaskan. pakar-pakar pemasaran akan memberitahu anda bahawa iklan boleh menjadi amat berkesan dalam mencapai penonton yang besar dengan cepat yang akan membolehkan anda untuk membina senarai e-mel anda dengan cepat. Memang diakui anda perlu mempunyai kemahiran yang diperlukan untuk dapat untuk mendapatkan sambutan yang baik dan dengan itu secara konsisten berkembang senarai anda menggunakan iklan.

Perkara pertama yang anda perlu lakukan untuk melancarkan membina senarai anda menggunakan kaedah ini adalah untuk mencari freebie yang sangat menarik yang akan merayu kepada penonton sasaran anda. Ia boleh menjadi beberapa perisian benar-benar berharga. Atau pun eBook menarik dengan maklumat yang akan merayu kepada penonton sasaran anda. Jika anda akan menggunakan e-book untuk cepat membina senarai e-mel anda, ia perlu mempunyai apa-apa tajuk menawan bahawa ia akan segera menarik penonton yang besar. Anda kemudiannya boleh menawarkan secara percuma dan mengiklankannya menggunakan iklan dikelaskan anda. Secara semula jadi untuk mendapatkan seseorang salinan perlu menghantar e-mel kepada e-mel auto responder anda. Ini adalah salah satu cara untuk membina senarai e-mel kebenaran berdasarkan dalam masa yang singkat semua. Secara kebetulan lebih cepat anda boleh membina senarai e-mel anda lebih cepat anda akan dapat untuk meningkatkan pendapatan yang anda akan mendapat dari senarai.

Persoalan seterusnya adalah di mana untuk meletakkan iklan anda. Anda boleh meletakkan mereka secara dalam talian (kebanyakannya percuma) dan luar talian (kebanyakannya dibayar). Ia adalah sangat penting untuk mencari cara untuk sentiasa mengukur keputusan anda supaya anda mendapat tahu tempat yang paling berkesan di mana anda akan membuat satu usaha untuk meletakkan lebih banyak iklan, dan mengurangkan sedikitpun responsif daripada senarai penerbitan dan laman web kerap mengiklankan dalam . Mengukur keputusan anda akan membuat semua perbezaan dalam jenis keputusan yang anda terima dan akhirnya akan juga memberi kesan kepada berapa cepat anda akhirnya membina senarai e-mel anda.

Satu tip lanjut yang berguna untuk digunakan di sini adalah untuk menguruskan untuk bertukar-tukar iklan dengan orang lain. Ini akan membolehkan anda untuk mencapai penonton yang besar dengan cepat dan tanpa perlu menghabiskan wang. Semua yang anda perlukan adalah senarai e-mel anda sendiri beberapa ratus nama dan anda juga boleh bertukar-tukar iklan dengan pemasar lain yang mempunyai beribu-ribu nama. Cara untuk melakukan ini adalah untuk menampilkan pelbagai iklan untuk mereka setiap kali mereka membawa hanya satu pun bagi pihak anda. Sebagai alternatif mereka boleh menghantar iklan mereka hanya untuk sebahagian daripada senarai besar mereka. Terdapat beberapa susunan yang berbeza anda boleh bersetuju.

Anda tidak perlu bimbang tentang iklaneka bahawa anda akan perlu membayar kerana strategi yang berguna adalah untuk memulakan dengan sedikit wang dan kemudian membina bajet anda itu berdasarkan pendapatan yang anda mula menjana. Dengan organisasi sedikit terdapat banyak yang anda boleh mencapai dari permulaan yang sangat kecil.

Dengan yang betul pendekatan dan kemahiran yang perlu, membina senarai menggunakan iklan boleh menjadi agak mudah tetapi sangat berkesan.

No comments:

Post a Comment