banner

Thursday, March 20, 2014

Hard Disk Lagu Karaoke

Hard Disk Lagu Karaoke

Duh, Ia A Hard Disk Lagu Karaoke rumah!

Pretty diri -nota - bukan? Ia adalah satu sistem Hard Disk Lagu Karaoke dalam rumah , anda katakan. Wah, memegang kuda anda, ia tidak semudah itu. Walaupun sesetengah orang suka meletakkan Hard Disk Lagu Karaoke rumah dalam rumah dan van mereka (daripada memerlukan untuk beberapa bunyi ), kadang-kadang ia hanya tidak berfungsi . Ya , mungkin sebelum ia boleh telah bekerja baik saja, semua yang anda perlukan adalah radio dan pemain kaset ( atau 8 trek, untuk dinosaur dalaman dalam anda ) begitu yakin , cuping mereka penceramah kotak besar ke dalam tempat duduk belakang dan anda akan menjadi. blaring ke lebuh raya . Tetapi kini terdapat perkara-perkara seperti pemain cd dan pemain mp3 dan timbul panel LCD anda dan semua yang knickknack techie anda akan berfikir mereka akan suka untuk membina sebuah sistem teater rumah betul menampar pada konsol van anda. Jika anda tidak tahu apa-apa mengenai perkara-perkara ini tetapi ingin mempunyai beberapa bunyi di dalam rumah anda anyway, di sini adalah beberapa perkara yang perlu tahu tentang Hard Disk Lagu Karaoke rumah.

Seperti yang disebutkan di atas, di unit pertama dan penceramah dari sistem audio rumah dan pasaran profesional telah hanya sekadar dipasang ke dalam kenderaan. Walau bagaimanapun , mereka tidak juga sesuai dengan ekstrim suhu dan getaran yang merupakan sebahagian normal persekitaran sebuah rumah. Peminat Hard Disk Lagu Karaoke rumah tidak berpuas hati dengan kualiti bunyi sistem bunyi rumah biasa , dan dengan kedatangan pemain CD , mereka benar-benar mempunyai untuk memulakan mengubahsuai sesetengah Hard Disk Lagu Karaoke rumah untuk bekerja dengan baik dalam persekitaran rumah dan Voilà ! , Sekarang . kita mempunyai Hard Disk Lagu Karaoke rumah moden.

Jika anda mempunyai sebuah rumah baru , tangan pertama dibeli, berkata daripada kira-kira 90 untuk masa ini, kemungkinan besar anda sudah mempunyai "kilang " rumah Hard Disk Lagu Karaoke dalam rumah anda. Ini bermakna pengeluar rumah sudah termasuk sistem Hard Disk Lagu Karaoke rumah di dalam rumah anda, kecuali yang dinyatakan dalam model rumah tetapi yang paling kerap ini adalah kes itu. Sesetengah pengeluar rumah membuat Hard Disk Lagu Karaoke rumah mereka sendiri, seperti BMW yang termasuk pakej Hard Disk Lagu Karaoke rumah unit kepala cukup baik dan pembesar suara. Ia adalah standard yang datang dengan semua rumah mereka ( yang tidak menghairankan memandangkan BMW termasuk dalam liga "Pengeluar rumah mewah "). Atau seperti Mercedes Benz atau Volkswagen , mereka menggunakan sistem Hard Disk Lagu Karaoke rumah dari pengeluar audio Jerman dipanggil BLAUPUNKT .

Satu Hard Disk Lagu Karaoke rumah standard ( juga dikenali sebagai unit kepala) biasanya termasuk dek auto- reverse pita, pemain cd dan kadang-kadang changer pilihan - alat yang secara automatik perubahan cd dalam bermain . Pada model rumah baru, Hard Disk Lagu Karaoke rumah juga boleh bermain mp3s dan lain-lain jenis fail digital audo seperti WMA dan AAC , sama ada pada cd atau peranti memori yang boleh disambungkan kepada unit kepala.

Unit kepala Hard Disk Lagu Karaoke rumah adalah dihubungkan dengan beberapa pembesar suara. Model rumah yang lebih tua biasanya hanya mempunyai satu pembesar suara dipasang di bawah papan pemuka, menunjuk ke arah melalui tebukan cermin depan depan. Standard untuk Hard Disk Lagu Karaoke rumah pada masa kini adalah sepasang " tweeters " (digunakan untuk membawa keluar tiga kali ganda tinggi ) pada pemandu sampingan / hadapan papan pemuka sebelah penumpang , sepasang biasa " pertengahan " penceramah pada kedua-dua pintu, kadang-kadang walaupun pintu tempat duduk belakang passeger jika . ia adalah sebuah rumah besar dan pembesar suara yang lebih besar mampu membawa keluar hujung rendah pada protion belakang yang backseats .

Hard Disk Lagu Karaoke rumah anda mungkin ok kerana ia adalah , sebagai pengeluar rumah memastikan bahawa produk audio yang datang dengan rumah mereka boleh mengendalikan mendengar permintaan yang paling dirver ini . Tetapi jika anda berfikir bahawa apa yang anda tidak mencukupi, anda sentiasa boleh menyesuaikan.



No comments:

Post a Comment