banner

Wednesday, October 2, 2013

Cipta Infografik Terhebat Menggunakan Software2 Ini



4. Visualize.me

Bayangkan . saya adalah membantu untuk membuat resume yang berkuasa yang visual menarik. Teruskan diciptakan dari Visualize.me akan membantu anda menyelaraskan Profil LinkedIn anda, Tingkatkan sistem pakar dan Kickass resume visual anda.




5. Easel.ly

Ease.ly adalah pencipta infographic berasaskan web alternatif dan ia membantu untuk mewujudkan bercerita dan visualizations konsep tetapi anda tidak boleh membuat graf atau rajah di sini. Topik-topik yang boleh diakses kepada anda untuk mewujudkan maklumat grafik yang cantik dan mempunyai pelan objek besar ( sebahagian besar daripada ikon, kartun, haiwan , tempat-tempat dan tempat-tempat lain-lain) dan latar belakang yang kuat


6. DataVisualization.ch

Datavisualization.ch telah membuat buruk menakjubkan berkas , perpustakaan, dan rangka kerja visualisasi maklumat untuk membuat lebih comples dan visualizations interaktif menggunakan set maklumat anda sendiri.



7. Dipty

Dipity adalah laman web garis visual percuma yang memberikan anda peluang untuk mengarang bahan seperti tarikh dan membuat maklumat grafik mampu anda . Ia adalah pendekatan paling cepat dan mungkin yang paling kesukaran untuk membawa sejarah hidup anda dalam tempoh masa yang mempesonakan media campuran.

8. tablo

Tablo tidak adalah alat berasaskan web supaya menggunakan ia , anda perlu memuat turun perisian yang boleh diakses untuk tingkap. Tablo yang mempunyai beberapa instrumen percuma untuk membuat visualizations maklumat. Anda boleh mengimport CSV dan membuat pelbagai maklumat pintar. Anda boleh meletakkan peta haba , Rajah Venn , garis bar , carta garis, dan lain-lain .


9. Infogr.am

Infogr.am adalah alat asas dan popular infographic di mana dengan memilih corak, latar belakang anda boleh mula mencipta maklumat grafik tertentu anda sendiri. Import maklumat anda untuk Infogr.am dan laman web akan memberikan anda peluang untuk orang-orang dalang maklumat dalam mencari gambar rajah yang hebat dan maklumat grafik intuitif dalam beberapa minit.



10. PhotostatsApp

Photo Statistik App adalah App iphone yang memecahkan gambar anda menganggap iphone anda dan mencipta sejuk, dalam maklumat grafik tren yang menunjukkan bila, di mana dan bagaimana anda mengambil gambar anda.







11.Venngage

Venngage adalah web maklumat grafik berasaskan alat yang memberikan anda peluang untuk membuat maklumat grafik adat , menerbitkan mereka dan dalam masa yang sama , menarik pengunjung dan hasil pengesanan anda. Venngage membenarkan anda untuk meletakkan maklumat grafik di blog / laman web anda dan kumpulan berikut pembangunan penonton.

Saya harap yang benar-benar membantu untuk mewujudkan maklumat grafik .

Terima kasih ...
Thank you....

No comments:

Post a Comment