banner

Tuesday, September 3, 2013

Tips Menipu Melayu Untuk Menjadi Jutawan MLM dan Affiliate Dengan Segera!


Tips Menipu Melayu Untuk Menjadi Jutawan MLM dan Affiliate Dengan Segera!

Assalamualaikum
a

Hello penipu-penipu dan ahli MLM sekalian.

Tahukah anda apa itu 
Multi Level Marketing (MLM- Sistem Piramid)? Tahukah anda apa ituAffiliate?

Pernah tak anda nampak iklan-iklan murah di blog-blog orang? Yang iklan seperti "WangSegera" atau "Join Facebok Dapat Duit" atau "Jutawan Segera!" atau "Tak Cukup Duit Untuk Kahwin? Sertai Kami!" atau "Ebook Jutawang Nuffnang Segera" atau "Rahsia Cepat Kaye" dan sebagainya. Itu adalah MLM dan affiliate yang berunsurkan bullshit yang menipu semata-mata. Siapa yang menipu? Kita. Siapa yang di tipu? Melayu!

Tapi bagaimana hendak menipu? Senang je. Mari sini saya tunjukkan bagaimana cara untuk menipu Melayu-Melayu yang buduh untuk join MLM.
Cara Menipu di Meja Makan Sambil Ajak Member-Member Join MLM
Cara paling mudah untuk menipu kawan-kawan, sahabat-handai, saudara mara dan strangers adalah dengan ajak dieorang makan. Anda kata je yang anda nak belanja dieorang makan, sure dieorang datang. Siapa tak nak makan free ye tak? Then selepas makan tu, anda cepat-cepat promote produk dan sistem MLM anda. Tapi! Pastikan anda follow dua point di bawah.
  1. Pastikan anda pandai bermake up dan pakai rambut serta misai palsu. Why? Sebab penyamaran adalah penting ketika hendak menipu orang ramai.
  2. Pastikan anda bersedia dari segi fizikal dan metal sebelum anda mengajak dan mempromote produk-produk MLM kepada kawan-kawan serta saudara mara anda. Why? Sebab once diaorang dapat tahu yang you menipu; you're fucked.
 
Cara menjadi JUTAWAN MLM menerusi blog.
Cara paling mudah untuk menipu orang ramai adalah dengan mewujudkan blog. Di blog anda, pasatikan anda membuat benda-benda di bawah untuk membuatkan mangsa anda tertarik dengan produk MLM dan affiliate anda.
Ulang perkataan yang menarik 

Anda perlu mengulangi perkataan JUTAWAN sebanyak mungkin di blog anda. Dan pastikan setiap huruf untuk perkataan JUTAWAN tu berhuruf besar. Contohnya "Belilah E-book Panduan menjadi JUTAWAN hanya dengan menternak dadih!"

Tak pun pastikan yang anda besarkan saiz tulisan anda. Tak lupa juga, kalerkan tulisan anda dengan warna terang. Warna merah misalnya. Contoh :

"Rahsia Terbongkar!!
Mari jadi kaya gila bersama 
Formula Ahli Kelab JUTAWANria Malaysia!!


Ini adalah penting bagi menarik perhatian mangsa-mangsa penipuan kita. Kalau tak percaya, lihat lah website-website penipu yang ada di internet. Berlambak dah orang yang menggunakan teknik ini untuk menarik mangsa. Ianya amat berkesan.

Tanda seru.
Pastikan setiap hujung ayat anda dihadiri dengan tanda seru. Tanda seru adalah penting bagi meningkatkan keyakinan mangsa terhadap kita. Dengan itu, jangan sekali-kali lupa untuk letak ayat seperti
"Belilah E-Book Panduan INI
Khas dari Ads2Bark! 
Menjana pendapatan 10 angka 
hanya dari rumah!!!"

Amat meyakin kan! Kan?

Ayat-ayat Maha Tipikal Tipukal.  
Dan tidak lupa juga, ayat-ayat tipukal yang mampu memperdayakan orang melayu adalah banyak sama sekali. Dengan itu, anda ada banyak pilihan yang boleh anda pilih. Contohnya, :
"Sertai kami! Hanya Rm20ringgit yuran seumur hidup! Murah bukan?!"
"Tanpa modal yang membebankan!"
"Dapatkan pendapatan empat angka hanya dalam sehari!" ---- 
Ayat ni serious famous. Orang Melayu sure mudah kena tipu bila dengar perkataan empat angka.
"Tak percaya, lihatlah saya. Dah dah pakai BMW wehh!" ----- 
Ni femes gak. Sebab orang melayu memang gilakan kereta mahal yang dieorang tak mampu nak beli. Audi R8 misalnya *Terasa*

Hanya nyatakan ayat-ayat seperti di atas di blog anda, confirm ramai yang akan ditipu. Percayalah cakap saya. Saya tak tipu!
Ass Licker

Pastikan di blog anda ada testimoni dari "Ass-licker" sahaja. Pastikan those ass-lickers memuji produk anda dan MLM anda semaksima mungkin. Segala testimoni yang mengutuk produk dan sistem MLM anda adalah di larang sama sekali. Bukan apa, tapi kita nak berniaga ni, kita kena pandai bila menipu beb. Eh, tak tak. Actually kita tak ada menipu. Kita just tak bagi tahu the truth. Itu tak dikira menipu.

Your money is my money. Soon.
Di setiap page blog anda mestilah ada gambar duit yang berlapik-lapik. Keluarkan semua semua duit ASB anda jika perlu. Dan kalau tak cukup banyak untuk gambar, pinjam duit mak. Mempamirkan duit yang gila banyak akan menarik ramai orang. Makin ramai orang yang tertarik, makin ramai lah yang akan kita tipu. Pegang duit tu then tangkap gambar. Tunjukkan yang kononya anda kaya gila sebab buat MLM. Seperti ini:


Selepas dah tangkap gambar dan bila the pictures dah di upload ke Facebook dan Blog, tak perlu pulangkan duit tu ke mak pun tak apa. Buat-buat lupa sudah.... Kita semua Melayu. Mari amalkan janji Melayu.

Palsukan bukti yang tak seberapa
Sama seperti point di atas. Jangan lupa letakkan bukti-bukti duit kejayaan hasil dari penipuan korang. Nak lagi best, tunjukkan History Funds Transfer dari account Maybank anda. Dan kalau boleh, di bawah gambar tersebut, sila letak ayat seperti
 "Ini lah bukti kejayaan saya. Jadi? 
Apa tunggu lagi!!! Beli lah 
Ebook dan Vidiyo Panduan Rahsia Duit Infinity Panties Segera
Promosi Terhad!"

Sila tulis perkataan "Terhad" walaupun ianya langsung tak terhad. Ini amat penting ketika hendak menipu. Saya berpengalaman bab ni sejak dari saya join 
"HyBerukbulkSms" lagi. Tu belum kira bab pengalaman saya start menipu ketika mewujudkan program menipu bersama"Ketahui Potensi Diri bersama Dr Azizang Osmang". Percayalah saya. Saya memang banyak pengalaman bab menipu ni.



Banner Menipu.
Letakkan banner yang menarik. Di banner tu anda mesti lah tulis tajuk yang memukau seperti

UsaHaiwan BLOG : Cara "Piccuuww" (laju) Jana Wang Dengan Internet.


Warna banner tersebut mestilah terang untuk menarik mangsa-mangsa kita. Ya, sila letakkan ayat-ayat yang catchy di banner anda termasuk lah ayat yang membuatkan mangsa penipuan anda tertarik seperti.

"Hanya dengan RM20, anda akan mendapat panduan tutorial membina blog seperti professional! Ini bermaksud anda selangkah kehadapan untuk menjadi JUTAWAN seperti Ahli Usahaiwan Blog Digital Naga kami yang lain!"

Dan jangan lupa untuk kata yang mana-mana ebook membina blog yang dikeluarkan oleh orang lain adalah tipu semata-mata. Ya, contohnya;
Anda dah penat terkena dengan e-book perniagaan 
Internet dari GURU AUTA?! 
Kepenatan anda dah berakhir! 
E-Book kami adalah E-book yang terbaik di dunia 
yang di ampu oleh blogger-blogger yang entah dari mana! Jadi, belilah e-book kami!

Saya tahu ada berJUTA-JUTA (Maaf kerana capslock. Dah terbiasa tulis JUTAWAN dengan huruf besar. Can't be helped yaw). Ya, Ada berJUTA-JUTA blog dan website free yang mengajar anda untuk membina blog bersama SEO yang amat hebat. Tapi kita kena yakinkan mangsa kita bahawa blog-blog tu semua adalah blog AUTA yang menipu. (Padahal kita yang menipu). Anda boleh pergi ke blog JustKhai untuk 
Tutorial Membina Blog Guna Wordpresssecara percuma. Ya, semasa saya mula-mula buat TheOtherKhairul.com dan ReviewFilem.com, saya gunakan blog JustKhai sebagai panduan. Ianya percuma dan damn senang. Tapi, ramai yang tak tahu pasal blog JustKhai. So, boleh lah kita menipu orang Melayu. Fuh, Im good!
Bring on the FEAR. Gunakan Isu Kesihatan dan Isu Agama!

Untuk pengetahuan anda, dari dulu sampai sekarang, orang Melayu dah menduduki nombor #1 for The Most Tipu-ed Tribe In Da Universe. Ya, puak-puak Melayu ni mudah gila nak kena tipu. Kalau dulu kena tipu dengan orang Inggris. Then dengan Jepun. And now? Kena tipu dengan agen-agen 
Freemason MLM. Why orang Melayu mudah kena tipu? First, sebab majoriti mereka adalah Islam. Bila dah Islam, apa lagi, buat je lah ayat seperti:

"Produk MLM kami 100% Islamic gerenti halal! Kurma, Kuaci, Kismis dan Madu Asli ini di bacakan doa oleh ustaz-ustaz dengan menggunakan pembesar suara! Semasa produk kami di proses oleh mat-mat bangla, kami memaksimumkan volume bacaan Al-Quran supaya berkat bacaan itu diserap oleh produk-produk Hidup Penipu Alam (HPA) kami! Hebat gila kami!"


Ya, sila kerapkan sebut perkataan yang berunsurkan Islamik termasuk perkataan Halal dan sila ulang-ulang cakap yang produk bukan buatan Islam adalah haram. HARAMMMM. Then andai kata mangsa anda tu tak seberapa nak Islamik, anda boleh guna fakta saintifik yang dah di manipulasi seperti

"Sila lah beli produk terbaru kami iaitu pati Buah Manggis Vemmamas dan 4LiarLife
Direct dari Amerika wooo. Khasiat yang tidak pernah di ragui selama 100 tahun even 
syarikat kami dibaru buka 5 tahun lepas! Tak rugi!"


Most of orang Melayu dan Malaysian, bila dengar je buatan orang Amerika terus di kata gempak. Jadi, kita kenalah lekas mengambil kesempatan ini untuk menipu mereka.

Keyword dan Tag Lucah Menjana Pendapatan Beribu Lemon Angka Dalam Suku Hari!
Dan kalau anda nak trafik blog tanpa berfikir panjang, pastikan anda meletakkan keywork-keywork dan tag-tag lucah budak bawah umur di blog anda. Orang-orang melayu ramai sukakan awek-awek petite. Tapi memandangkan susah nak cari awek petite, "Awek seks bogel umur 14 tahun" pun boleh. Contohnya boleh rujuk seperti di bawah.
Kelik gambar untuk tumbesaran.
Lihat lah contoh di atas. Contoh di atas adalah contoh yang paling baik untuk menarik melayu-melayu yang horny yang nak tengok budak bawak umur berbogel dan membuat seks, datang ke blog anda. Bila ramai datang, anda akan mendapat income melalui impression iklan di blog anda. Ini adalah teknik memanipulasi yang amat brilliant! Hasil iklan itu mungkin haram tapi it is okay. Kita sebagai Master of Penipu rasanya tak kisah pun makan benda-benda haram ni.  


Penutup Penipuan Pada Hari Ini.
Itu sahaja daripada saya. Untuk mendapatkan "E-Book Panduan Lengkap Tips Menipu Melayu Secara MLM dan Affiliate", sila isikan Nama awek comel dan Email mereka. Dapatkan segera sebelum promosi ini ditarik balik!
Email awek comel:
Nama awek comel :
Kalau boleh nombor phone skali :


Link untuk mendownload E-Book dan video percuma akan di hantar ke email anda sebaik sahaja saya berjaya mentackle awek-awek comel tersebut.

Oh-oh, lupa nak cakap. Ketika memilih "Ass-licker" untuk testimoni produk MLM dan affiliate anda, sila cari penulis-penulis blog yang boleh di suap dengan duit. Dan adalah sunat muakat jika anda menyuruh kawan-kawan yang kaki gebang seperti anda untuk memberikan testismony terhadap sistem MLM dan affiliate anda. Jangan sekali-kali anda meminta untuk memberikan testismony sebab confirm dieorang akan kasi anda penyepak sebab awal-awal lagi dieorang dah tahu yang anda ni penipu. Anda juga dilarang untuk meminta testimoni dari blogger-blogger yang femes dan yang ada followers yang beribu-riban kerana dikuatiri akan kantoi.

Tapi saya ada dengar seorang blogger bernama Mr K. Dengar citer dia nak kahwin cepat. So, kalau anda kasi kat dia 3 awek petite comel berbaju nurse dan manja bersama sejumlah wang secukupnya, dia mungkin akan pertimbangkan tentang pernipuan kita. Mungkin dia dengan rela hatinya akan tulis entry bertajuk "Tips Untuk Menjadi Jutawan MLM dengan Cara Menipu Melayu" di blog beliau.

Marilah anak-anak ku semua. Mari kita tipu Melayu dan Malaysian dengan sistem MLM, sistem Piramid dan affiliate! Semoga kita semua menjadi kaya raya!
Ini adalah entry berbayar. Di bayar dengan stress dan tiga awek comel berbaju nurse sebagai pengeras. Pengkeras. Entry ni khas untuk Melayu-Melayu dan Malaysian yang tak reti-reti nak percaya bila aku kata most of sistem MLM dan Affiliate "Jutawan Segera" adalah nothing more than just a piece of bullshit.
 

No comments:

Post a Comment